Mamastudio opracowało nowe logo Ministerstwa Gospodarki
  • 0
  • 1
19.05.2011

Mamastudio opracowało nowe logo Ministerstwa Gospodarki

Agencja Mamastudio unowocześniła oraz uporządkowała dotychczasową oprawę graficzną ministerstwa tak, aby spełniała międzynarodowe standardy. Nowa tożsamość wizualna resortu odwołuje się do podstawowych cech ministerstwa jako instytucji: profesjonalizmu i rozwoju.

– Ministerstwo Gospodarki jest profesjonalną, efektywną instytucją, działającą na bazie systemu zarządzania jakością. Chcemy, aby było to widoczne także w oprawie wizualnej resortu. Nowy system identyfikacji pomoże upowszechniać w świadomości obywateli i partnerów zagranicznych wizerunek ministerstwa jako instytucji nowoczesnej i godnej zaufania – powiedział wicepremier, minister gospodarki Waldemar Pawlak.

Wprowadzone zmiany mają charakter ewolucyjny – nowy logotyp, podobnie jak cała identyfikacja wizualna Ministerstwa Gospodarki, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji, podkreślając ciągłość i stabilność.

Uproszczona ikona orła, typografia i konstrukcja logotypu manifestują zmianę ku nowoczesności. Zmiany spełniają standardy wizualne instytucji ministerialnych w Europie.

Nowa identyfikacja wizualna zaprezentowana zostanie 19 maja br. podczas konferencji prasowej w Ministerstwie Gospodarki.

  • 1

18 maja 2011

Reklama
Reklama