0 1 0 0 0 9.05.2011Efekt Public Relations ponownie dla NovartisAgencja Efekt PR kontynuuje współpracę z międzynarodowym koncernem farmaceutycznym Novartis Polska, w związku z wygraniem przetargu na prowadzanie kampanii PR dotyczącej dwóch leków OTC: Fenistil Żel (pojemność 50 g) i Lamisilatt1. Umowa została podpisana na okres pół roku.
0 1 0 0 0 9.05.2011Kolejne wydanie katalogu „Kreatorzy”Katalog „Kreatorzy” to baza danych prezentująca firmy działające w branży MICE. Informacjom o firmach towarzyszy materiał zdjęciowy pokazujący ich, często niezwykłe, realizacje eventów, kongresów, imprez masowych, jak również kameralnych spotkań biznesowych.
0 1 0 0 0 9.05.2011Dom mediowy szuka studentówDo 15 maja można składać aplikacje do drugiej edycji programu stażowego Szkoła Mediów. Program stażowy Media School, przygotowany przez dom mediowy ZenithOptimedia Group, skierowany jest do studentów 4 i 5 roku oraz tegorocznych absolwentów, którzy chcą zapoznać się z pracą mediowca.
0 1 0 0 0 9.05.2011Słuchacze Radia Zet wybrali Martynę WojciechowskąDecyzją słuchaczy Martyna Wojciechowska i jej program „Martyna Extremalna” pozostaną do wakacji na antenie Radia Zet. Tym samym dobiegła końca wiosenna kampania wizerunkowo-produktowa stacji.
0 1 0 0 0 9.05.2011Milion na reklamę internetowąRusza konkurs Money.pl i Netii dla właścicieli małych firm, na najlepsze hasło reklamowe. Do wygrania jest milion złotych w reklamie, do wykorzystania na portalu Money.pl.
1 1 0 0 0 9.05.2011Unilever walczy o rynek kosmetyków dla mężczyzn (wideo)Z początkiem maja w telewizji, prasie, Internecie oraz na billboardach rozpoczęła się kampania reklamowa nowej marki kosmetyków dla mężczyzn: Dove Men+Care. Jest to jeden z największych projektów marketingowych Unilevera, z najsilniejszym wsparciem reklamowym w segmencie kosmetyków męskich w historii polskiego rynku.
0 1 0 0 0 9.05.2011Ceramika Paradyż na iPadachCeramika Paradyż po raz pierwszy wykorzystuje reklamę w aplikacjach na tablety firmy Apple. W ramach kampanii promującej nową kolekcję płytek ceramicznych My Way Paradyż Group wykupiła obecność reklamową w aplikacji Wysokie Obcasy Extra, przeznaczonej dla użytkowników iPadów.
0 1 0 0 0 9.05.2011Finnair promuje się na OkęciuMEC Access – dział akcji specjalnych domu mediowego MEC przygotował niestandardową kampanię dla lini lotniczych Finnair, promującą połączenia biznesowe do Azji.
0 1 0 0 0 9.05.2011Olga Bończyk twarzą centrum handlowegoZ początkiem maja ruszył drugi etap całorocznej kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Krokus w Krakowie, pod hasłem „Moja recepta na udane zakupy? Liczy się komfort!”. Twarzą kolejnej edycji została aktorka Olga Bończyk.
1 1 0 0 0 9.05.2011Z Marketingiem przy Kawie zniżka na kongres Media Innovations & Consumer TrendsDruga edycja kongresu Media Innovations & Consumer Trends to spotkanie ekspertów, strategów, praktyków i wizjonerów kształtujących rynek mediów w Polsce. Podczas tego wydarzenia zostaną przedstawione perspektywy rozwoju branży oraz kierunki ewolucji aktualnych modeli biznesowych. Prelegenci omówią kluczowe zmiany w prawie i ich wpływ na kształt mediów w Polsce.