0 1 1 3.10.2011Która partia ma najlepszy serwis wyborczy? (zaproszenie do badania)Symetria i Marketing przy Kawie organizują badanie użyteczności serwisów wyborczych najpopularniejszych partii w Polsce. Już za kilka dni wybory. To ostatnie chwile, w których kandydaci mają szanse przekonać obywateli, by oddali na nich swój głos. Wielu Polaków poszukuje informacji związanych z wyborami w Internecie. Sprawdź, ile czasu zajmie Ci znalezienie podstawowych informacji dotyczących wyborów.
0 1 0 3.10.2011Kot Simona powraca w akcji charytatywnejAkcja promująca nowe książki i kalendarze z przygodami kota Simona zaplanowana jest na październik tego roku. Celem kampanii, oprócz promocji publikacji, jest zbiórka pieniędzy na schronisko.
0 1 0 3.10.2011W kryzysie najszybciej zrezygnujemy z kulturyZ badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego we wrześniu wynika, że ponad połowa Polaków w sytuacji kryzysu gospodarczego zrezygnuje z wydatków na kulturę. Duża część respondentów deklaruje ograniczenie wydatków na alkohol (51 proc.) oraz na odzież (46 proc.). Najmniej Polaków – niecałe 20 proc. – myśli też o ograniczeniu wydatków na żywność.
0 1 0 3.10.2011Open dla Energizer GroupAgencja Open wygrała przetarg na ogólnoeuropejskie działania shopper marketingowe dla Energizer GroupNowa komunikacja marki w punktach sprzedaży pomagać będzie kupującym w doborze odpowiednich produktów w zależności od typu urządzenia (np. elektroniki, latarek, zabawek) oraz częstotliwości ich używania.
1 1 4 3.10.2011Nowa reklama Tigera (wideo)W październiku w telewizji pojawi się kolejny spot reklamowy napojów Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego. Film zbudowany jest według znanego już schematu: człowiek znajduje się w sytuacji pozornie bez wyjścia, ale „ratuje go" wypicie oryginalnego napoju marki, dzięki czemu wpada na pomysłowe rozwiązanie.
0 1 0 3.10.2011Gortat i Michalczewski promują OsheeOshee producent napojów izotonicznych rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą nową, limitowaną serię produktów Tajemnice Mistrzów Sportu by Oshee. Linia powstała we współpracy ze sportowcami, których wizerunek pojawił się na etykietach produktów. Byli to Marcin Gortat, Dariusz Michalczewski, Marcin Wasilewski oraz Mamed Chalidow.
0 1 0 3.10.2011Kampania namawia do pokochania oleju rzepakowegoKampanię edukacyjną „Pokochaj olej rzepakowy” prowadzi Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju. Celem jest podniesienie świadomości konsumentów, jeśli chodzi o znaczenie oleju rzepakowego w codziennej diecie, a także promowanie jego wartości odżywczych i zdrowotnych. Trzyletni program realizowany będzie równolegle na rynku polskim i łotewskim.
2 1 0 30.09.2011Spot województwa podkarpackiego także w trójwymiarze (wideo)29 września w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie odbyła się premierowa prezentacja spotu promującego województwo podkarpackie. Reklamę nakręcono także w 3D. W wersji analogowej będzie można ją oglądać od 24 października w blokach reklamowych stacji TVN24, TV Biznes, Polsat News i TVP Info.
0 1 0 30.09.2011Szkolenie: Optymalizacja budżetu reklamowego w InternecieSzkolenie z zakresu zaawansowanych narzędzi analityki webowej uczy optymalizowania strategii promocji oraz całościowego zarządzania działaniami reklamowymi w Internecie dla zmaksymalizowania efektów. Począwszy od wyliczenia budżetu, przez metody jego optymalizacji, po stworzenie skutecznych strategii. Zaprezentowane zostaną cztery główne metody optymalizacji kampanii. Uczestnicy otrzymają również porady, jak dobrać najlepszą kampanię do ich potrzeb. Szkolenie odbędzie się 28 października w Warszawie.
0 1 0 30.09.2011Szkolenie Google Analytics: poziom podstwowy i średniozaawansowanyMarketing Online zaprasza na kompleksowe szkolenie z Google Analytics. Skierowane jest ono do osób odpowiedzialnych za działania promocyjne w Internecie, które chcą uzyskiwać lepsze efekty z prowadzonych kampanii. Szkolenie odbędzie się 27 października w Warszawie.