0 1 0 0 0 15.07.2011On Board PR Ecco Network dla rzeczników patentowychPolservice, najstarsza w Polsce kancelaria rzeczników patentowych, powierzyła prowadzenie działań z zakresu budowania swego wizerunku firmie On Board PR Ecco Network.
0 1 0 0 0 15.07.2011Frugo wraca do sklepówW lipcu w sklepach ponownie pojawi się Frugo, kultowy (za sprawą reklam Iwo Zaniewskiego i Kota Przybory) napój lat 90. Dostępne będą cztery smaki i kolory: czarny, zielony, pomarańczowy i różowy.
0 1 0 0 0 14.07.2011Play szuka modeli na FacebookuAgencja K2 przygotowała dla marki Play aplikację konkursową na Facebooku pt. „Złap wiosnę!”, polegającą na przesyłaniu zdjęć portretowych, obrazujących wiosenny nastrój. Sami internauci oddawali głos na najbardziej uśmiechnięte zdjęcia, a 20 osób z największą ilością głosów otrzymało komplety gadżetów firmowych marki.
1 1 0 0 0 14.07.2011Levi’s burzy berliński mur (wideo)6 lipca marka Levi's zaprezentowała pierwszą globalną platformę kreatywną i ogólnoświatową kampanię marketingową, pierwszą na tak szeroką skalę w 138-letniej historii firmy. Kampania „Go Forth” jest inspirowana siłą młodych wprowadzających zmiany na świecie. Motto „Go Forth” uderza w konsumencki sentymentalizm, podkreślając, że czasy, w których żyjemy, nie są łatwe, ale są to nasze czasy – „Now is our time” („Teraz nadszedł nasz czas").
0 1 0 0 0 14.07.2011IQ Marketing dla marki DovePod hasłem „Pogotowie Słoneczne Dove” Unilever rozpoczął promocję produktów Dove do pielęgnacji włosów. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja IQ Marketing.
1 1 0 0 0 14.07.2011Hasbro stawia na gry (wideo)Cuponk to nowa gra zręcznościowa marki Hasbro. W czerwcu rozpoczęły się działania promujące nowy produkt w sieci. Za działania internetowe odpowiedzialna była agencja OS3, a za planowanie i zakup mediów Universal McCann.
0 1 0 0 0 14.07.2011Zmiana wizerunku PKO BPWłaśnie mijają 4 miesiące od momentu rozpoczęcia kampanii marketingowej z udziałem Szymona Majewskiego, która przyniosła bankowi ponad 300 tys. nowych rachunków i ponad 160 tys. nowych klientów. Jak wynika z prowadzonych badań, konsekwentnie przeprowadzana modernizacja ma również pozytywny wpływ na wizerunek marki.
0 1 0 0 0 14.07.2011Ambi Pur Freshelle w każdym domuRuszyła kampania reklamowa odświeżaczy powietrza Ambi Pur Freshelle, które nie maskują, a neutralizują nieprzyjemne zapachy w domu. Kampania wykorzystuje kilka kanałów komunikacji: telewizję, internet, prasę, outdoor.
0 3 0 0 0 14.07.2011Finanse i telekomunikacja przodują w reklamie on-lineKwartalny raport gemiusAdMonitor dostarcza informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na rynki i branże. W IV kwartale 2010 r. branżami z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, dla których odnotowano najwięcej emisji kreacji online, są finanse i telekomunikacja. Sektor finansowy jest także liderem w rankingu pod względem udziału kampanii.
0 1 0 0 0 14.07.2011Agencja Kalicińscy.com rozbudowuje ofertęAgencja nowych mediów Kalicińscy.com poszerza swoją ofertę rynkową. Dotychczasowe kompetencje zostały poszerzone o e-commerce, marketing efektywnościowy i sprzedażowy w Internecie oraz SEO/SEM i funkcjonowanie marek w blogosferze.