BIC szykuje się do „Akcji Szkoła”
  • 0
  • 1
29.07.2011

BIC szykuje się do „Akcji Szkoła”

Znana marka artykułów piśmienniczych i biurowych BIC rozpoczyna już działania merchandisingowe w wybranych sieciach handlowych, związane z sezonem na artykuły szkolne. Mają one na celu znaczne zwiększenie wolumenu sprzedaży produktów marki. Akcja potrwa do połowy września, obejmując prawie 350 hal należących do pięciu sieci handlowych. Jej realizatorem będzie agencja Partner ASM.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2011

28 lipca 2011