Studenci marzą o pracy w mediach i reklamie - Marketing przy Kawie
Studenci marzą o pracy w mediach i reklamie
  • 0
  • 1
4.08.2011

Studenci marzą o pracy w mediach i reklamie

Badanie Universum Student Survey 2011 wykazało, że największą popularnością wśród przyszłych absolwentów uczelni wyższych cieszy się branża medialna i reklamowa. Chęć pracy w niej wyraziła ponad jedna czwarta ankietowanych (26%).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56427 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Gogala

14 lat temu

Głupota studentów

Żeby dziś, w dobie internetu i takiego dostępu do informacji pielęgnować złudzenia o karierze w mediach i reklamie... to trzeba być właśnie pustogłowym "studętem wspułczesnym". A drugi wniosek z tych badań to powinno być rozbicie w proch wizerunku dzisiejszego młodego człowieka jako potencjalnego pogromcy rynku, śmialego ryzykanta, jednym słowem przyszłego przedsiębiorcy. Marzeniem jest zaczepienie się w możliwie dużej instytucji lub korporacji, bo one dają jakąś stabilność, dodatki, przywileje, przewidywalną ścieżkę kariery. Młody Polak nie jest młodym wilkiem kapitalizmu- jeśli ktokolwiek chciał go takim widzieć.

Rozwiń komentarze

4 sierpnia 2011