1 1 0 0 0 6.09.2011mBank powraca do św. Krzysztofa (wideo)Patron kierowców po raz kolejny pojawia się w kampanii reklamowej mBanku. Tym razem został symbolem Gwarancji Najniższej Ceny na ubezpieczenia komunikacyjne i zapewnia, że kupując polisę w mBanku, klient zapłaci najniższą stawkę lub otrzyma zwrot różnicy w cenie, jeśli znajdzie tańszą ofertę.
0 1 0 0 0 5.09.2011Loycon wdraża program lojalnościowy dla sieci szkół tańcaPlatforma Marketingowa Loycon zostanie wykorzystana do rozbudowy i obsługi istniejącego już programu lojalnościowego tarnobrzeskich szkół tańca Samba. Umożliwi to modyfikację i wprowadzenie nowych funkcjonalności.
0 2 0 0 0 5.09.2011Wielicka kopalnia promuje się online i offlineJeszcze przez ponad dwa tygodnie trwać będzie internetowa kampania promująca trasę turystyczną kopalni soli w Wieliczce oraz hotel Grand Sal. Do 9 września prowadzona jest również promocja wielickiej trasy turystycznej na Rynku Głównym w Krakowie. Kopalnia szuka też swego nowego bohatera-opiekuna (oprócz znanego już Skarbnika). Wykreować mają go dzieci oraz młodzież.
0 1 0 0 0 5.09.2011Dwie kampanie IRR dla LenovoRuszyła pierwsza z dwóch kampanii realizowanych przez Instytut Rozwoju Reklamy dla Lenovo – producenta sprzętu komputerowego. IRR przygotował polską odsłonę kampanii promującej DO Tour oraz kampanię wprowadzająca na rynek polski Lenovo IdeaPad Tablet K1.
0 1 0 0 0 5.09.2011Gortat w menu restauracji SphinxSieć restauracji Sphinx wydała menu wzbogacone o elementy lifestylowe. W menu, które klienci mogą zabrać ze sobą, obok listy dań można znaleźć przepisy, a także rozmowy i artykuły na temat kulinariów, rozrywki oraz podróży. Gwiazdą „Sphinx Menu” jest Marcin Gortat, który promuje na okładce menu na wynos.
1 1 0 0 0 5.09.2011Nowa kampania wizerunkowa ubezpieczycielaLink4 wystartował z nową kampanią reklamową. Jej celem jest promocja wysokiej jakości likwidacji szkód świadczonej przez towarzystwo.
0 1 0 0 0 5.09.2011Powstaje PremiumAd: oferta sprofilowanych pakietów online6 września zainaugurowana została PremiumAd – oferta sprofilowanych pakietów reklamowych online. W ofercie znajdują się sprofilowane kanały komunikacji docierające do tych segmentów konsumentów, które są bardziej atrakcyjne dla reklamodawców w takich obszarach tematycznych, jak biznes i finanse, informacja i opinia, nowe technologie, motoryzacja czy nieruchomości.
0 1 0 0 0 5.09.2011Nowa międzynarodowa kampania ŁukoilWe wrześniu ruszyła nowa kampania sprzedażowa spółki Łukoil. Promocja potrwa do końca października 2011 roku. W tym czasie klienci jej stacji mogą tankować taniej w każdą środę. Promocja obejmuje kilka krajów w Europie: Polskę, Belgię, Węgry, Republikę Czeską oraz Słowację.
0 1 0 0 0 5.09.2011„Bloomberg Businessweek Polska” ze wsparciem agencji Sugar&Spice PRPlatforma mediowa Point Group współpracuje z agencją Sugar&Spice Public Relations w zakresie wybranych działań komunikacyjnych i promocyjnych towarzyszących wprowadzeniu na rynek magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”.
0 1 0 0 0 5.09.2011Wyniki sondaży przedwyborczych onlineMillward Brown SMG/KRC uruchomił stronę internetową z wynikami realizowanych przez siebie sondaży przedwyborczych. Wyniki pokazane są w postaci krzywych zmian poparcia dla partii wraz zakresem błędu statycznego, co pozwala oceniać dynamikę zmian opinii Polaków.