1 1 0 0 4 3.10.2011Nowa reklama Tigera (wideo)W październiku w telewizji pojawi się kolejny spot reklamowy napojów Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego. Film zbudowany jest według znanego już schematu: człowiek znajduje się w sytuacji pozornie bez wyjścia, ale „ratuje go" wypicie oryginalnego napoju marki, dzięki czemu wpada na pomysłowe rozwiązanie.
0 1 0 0 0 3.10.2011Gortat i Michalczewski promują OsheeOshee producent napojów izotonicznych rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą nową, limitowaną serię produktów Tajemnice Mistrzów Sportu by Oshee. Linia powstała we współpracy ze sportowcami, których wizerunek pojawił się na etykietach produktów. Byli to Marcin Gortat, Dariusz Michalczewski, Marcin Wasilewski oraz Mamed Chalidow.
0 1 0 0 0 3.10.2011Kampania namawia do pokochania oleju rzepakowegoKampanię edukacyjną „Pokochaj olej rzepakowy” prowadzi Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju. Celem jest podniesienie świadomości konsumentów, jeśli chodzi o znaczenie oleju rzepakowego w codziennej diecie, a także promowanie jego wartości odżywczych i zdrowotnych. Trzyletni program realizowany będzie równolegle na rynku polskim i łotewskim.
2 1 0 0 0 30.09.2011Spot województwa podkarpackiego także w trójwymiarze (wideo)29 września w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie odbyła się premierowa prezentacja spotu promującego województwo podkarpackie. Reklamę nakręcono także w 3D. W wersji analogowej będzie można ją oglądać od 24 października w blokach reklamowych stacji TVN24, TV Biznes, Polsat News i TVP Info.
0 1 0 0 0 30.09.2011Szkolenie: Optymalizacja budżetu reklamowego w InternecieSzkolenie z zakresu zaawansowanych narzędzi analityki webowej uczy optymalizowania strategii promocji oraz całościowego zarządzania działaniami reklamowymi w Internecie dla zmaksymalizowania efektów. Począwszy od wyliczenia budżetu, przez metody jego optymalizacji, po stworzenie skutecznych strategii. Zaprezentowane zostaną cztery główne metody optymalizacji kampanii. Uczestnicy otrzymają również porady, jak dobrać najlepszą kampanię do ich potrzeb. Szkolenie odbędzie się 28 października w Warszawie.
0 1 0 0 0 30.09.2011Szkolenie Google Analytics: poziom podstwowy i średniozaawansowanyMarketing Online zaprasza na kompleksowe szkolenie z Google Analytics. Skierowane jest ono do osób odpowiedzialnych za działania promocyjne w Internecie, które chcą uzyskiwać lepsze efekty z prowadzonych kampanii. Szkolenie odbędzie się 27 października w Warszawie.
0 2 0 0 0 30.09.2011Prasa o politykach niedługo przed wyboramiDonald Tusk, Jarosław Kaczyński, Janusz Palikot – to pierwsza trójka najczęściej występujących w prasie liderów polskich partii politycznych. Ofensywa medialna tego ostatniego jest na tyle ostra, że wyprzedza on nawet przedstawicieli partii parlamentarnych – wynika z przedwyborczej edycji badania „Scena polityczna” Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 30.09.2011Plus wybrał agencje do organizacji eventówEl Padre, Prowokator, Eskadra i Cam Media będą agencjami organizującymi eventy dla Polkomtel SA, operatora sieci Plus.
0 1 0 0 2 30.09.2011Luda Kopeikina: „Same słuszne decyzje”Luda Kopeikina napisała „Same słuszne decyzje” dzięki ścisłej współpracy z Jackiem Welchem, Larrym Bossidym i innymi legendami świata biznesu, a także dzięki wynikom przełomowych badań nad procesem podejmowania decyzji przez wyższe kadry kierownicze.
1 1 0 0 0 30.09.2011Jesienna kampania Żubra Ciemnozłotego (wideo)Żubr Ciemnozłoty, kolejny piwny wariant znanej marki Kompanii Piwowarskiej, w sprzedaży dostępny jest od września i jako edycja limitowana pozostanie na sklepowych półkach do lutego 2012 r. 1 października br. rozpoczyna się jego kampania telewizyjna, prasowa, internetowa oraz obejmująca działania w miejscach sprzedaży.