KFC proponuje większe frytki (wideo)
  • 1
  • 1
14.10.2011

KFC proponuje większe frytki (wideo)

Spoty telewizyjne emitowane od 22 października będą promować ofertę KFC: nowe, większe frytki oraz akcję, w ramach której w piątki można będzie próbować ich za darmo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54581 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2011

Nowość w zarządzaniu marketingiem sportowym

Firma badawcza SMG/KRC oraz agencje Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski PR proponują nową usługę w zakresie konsultingu sportu – SportLevel Show Me the Money. Służy ona do efektywnego finansowo planowania działań marketingu sportowego oraz zarządzania nimi, a przeznaczona jest dla firm oraz instytucji sportowych. Dzięki metodologii zorientowanej na wyniki finansowe rozwiązanie to ma ułatwiać planowanie biznesowe i mierzenie efektów działań.