0 1 0 0 0 9.01.2012Fanpage Trends: grudzień 2011Przedświąteczna gorączka, Boże Narodzenie i sylwester nie zatrzymały przyrostu fanów na największych polskojęzycznych stronach na Facebooku. Szybko szły w górę „Serce i Rozum” oraz rekordzista w angażowaniu: „Kwejk”.
1 1 0 0 0 9.01.2012IAB Polska tworzy zbiór case studiesDziałająca w ramach IAB Polska grupa robocza Brand Advertising Online stworzyła zbiór case studies najciekawszych kampanii z 2011 roku.
1 1 0 0 0 9.01.2012Agenci w kampanii Liberty Direct (wideo)Rusza wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Liberty Direct. W najnowszym, trzydziestosekundowym spocie widzowie mogą zobaczyć agenta ubezpieczeniowego sprzedającego polisy komunikacyjne towarzystwa.
0 1 0 0 0 9.01.2012Michelin wybrał agencję reklamowąMichelin Polska wybrał w drodze przetargu agencję NBS Communications, która będzie odpowiadać za komunikację korporacyjną, produktową i kryzysową firmy Michelin oraz wchodzących w skład grupy marek, m.in. BFGoodrich.
0 3 0 0 1 9.01.2012Marketingowe wyzwanie roku 2012: raportNajnowsze wydanie „State of Marketing Measurement Report”, przeprowadzone przez firmę Ibyphone, nie pozostawia złudzeń co do pomiaru efektywności działań marketingowych firm. Pomimo tego, że 80% przebadanych marketerów deklaruje, iż ich działania będą mierzalne, to tylko niecałe 30% potrafi oszacować ich skuteczność.
0 2 0 0 0 9.01.2012Kampania reklamowa mleka następnego GerberaGerber rozpoczął w styczniu nową kampanię reklamową mleka następnego. Główne hasło kampanii to „Szczęśliwe dni, szczęśliwe noce... według Mam”. Akcja potrwa do końca 2012 roku.
0 1 0 0 0 9.01.2012Igoria Trade wybrała agencję PRZ początkiem stycznia 2012 roku Igoria Trade – spółka z sektora usług finansowych – rozpoczęła współpracę z Kolko Communications. Do głównych zadań agencji należy przygotowanie i realizacja kompleksowej strategii komunikacji dla nowej platformy finansowej Trejdoo.com.
0 1 0 0 0 9.01.2012KappAhl podpisał umowę z agencją reklamowąNa początku stycznia 2012 KappAhl rozpoczął współpracę z agencją Walk Creative. Agencja została wybrana na podstawie przetargu.
1 1 0 0 0 9.01.2012Styczniowa kampania Black Red White (wideo)W salonach Black Red White ruszyła promocja, którą wspiera kampania w telewizji, radiu i Internecie. Emisja spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 6 stycznia.
0 1 0 0 0 9.01.2012Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce wybrało agencję PRPrzedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce podpisało umowę z agencją Citybell Consulting. Agencja zorganizuje ogólnopolskie forum gospodarcze, którego tematem przewodnim będzie walka z kryzysem ekonomicznym w Europie. Forum odbędzie się na przełomie lutego i marca 2012.