1 1 0 0 0 7.11.2011Siesta. Bakalie dorodne z natury (wideo)Tegoroczna kampania telewizyjna marki Siesta, która rozpoczyna się 21 listopada i potrwa do połowy grudnia, jest kontynuacją akcji reklamowej z poprzedniego sezonu.
4 1 0 0 1 7.11.2011Reklama Old Spice w rękach polskich internautówMarka Old Spice oddaje losy kultowej reklamy w ręce internautów. „Głosuj na głos” to inicjatywa, w której internauci wybiorą polską wersję reklamy ze słynnym Isaiahem Mustafą. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem profilu Old Spice na Facebooku i kanału YouTube.
0 2 0 0 0 7.11.2011Mamastudio odświeża wizerunek marki Lukas FinanseIdentyfikacja wizualna nowo powstałej spółki Lukas Finanse to efekt pracy Mamastudio. Celem było wzmocnienie wizerunku instytucji finansowej działającej w obszarze consumer finance, opartej na wartościach takich jak przejrzystość, nowoczesność, prostota oraz sprawność działania.
0 1 0 0 0 7.11.2011Top 10 centrów handlowych w PolsceCentra handlowe to nie tylko dobre miejsce na zakupy. Wielu Polaków spędza tam swój wolny czas. Program Jakość Obsługi przeprowadził ogólnopolskie badanie jakości obsługi centrów handlowych by sprawdzić, jak oceniają je konsumenci. Oceny klientów wyłoniły najlepsze placówki.
1 1 0 0 0 7.11.2011„Olivia” z kuponami rabatowymi (wideo)Do najnowszego numeru miesięcznika „Olivia” dołączone zostaną kupony rabatowe, które będą uprawniały do skorzystania ze zniżek przy zakupie ubrań, obuwia i dodatków w ponad 1600 sklepach w całej Polsce. Kupony będzie można realizować podczas weekendu 26-27 listopada w ramach akcji „Rodzinne zakupy z Olivią”.
0 1 0 0 0 7.11.2011Kampania Nestlé „Dylematy sklepowej półki”Większość Polaków podczas zakupów produktów spożywczych zwraca uwagę przede wszystkim na cenę, a pomija informacje o składzie i wartościach odżywczych – wynika z badań zainicjowanych przez Nestlé Polska. Oznacza to, że konsumenci nie mają świadomości, jakie składniki odżywcze znajdują się w ich codziennym jadłospisie.
0 2 0 0 0 7.11.2011Wirtualna Polska: „Ciekawsza strona informacji”Wirtualna Polska rozpoczyna akcję promocyjną odświeżonego serwisu wiadomosci.wp.pl. Jest ona przedłużeniem kampanii wizerunkowej portalu. Odnowiona witryna oferuje użytkownikom najświeższe i najważniejsze informacje z Polski i ze świata.
0 1 0 0 0 7.11.2011B2B Forum 2011. Marketing i sprzedaż na rynku przedsiębiorstwW Poznaniu odbyła się konferencja naukowa B2B Forum, zorganizowana przez Uniwersytet Ekonomiczny.
0 1 0 0 0 7.11.2011Złote Orły 201110 listopada 2011 r. upływa termin składania zgłoszeń do tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu reklamy Złote Orły. Jego finał odbędzie się 12 grudnia.
0 1 0 0 0 7.11.2011Rozstrzygnięcie przetargu na kampanię promującą mlekoPolska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka zakończyły postępowanie konkursowe dotyczące przygotowania i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej na rzecz mleka i wybranych produktów mleczarskich. Najwyżej sklasyfikowana została oferta przedstawiona przez konsorcjum Ecorys oraz M&CC.