Neo-angin o smaku wiśni i szałwii reklamowany w Europie Środkowej (wideo)
  • 1
  • 1
14.11.2011

Neo-angin o smaku wiśni i szałwii reklamowany w Europie Środkowej (wideo)

Nowa międzynarodowa kampania telewizyjna marki Neo-angin obejmie rynki Europy Środkowo-Wschodniej, w tym: Polski, Ukrainy, Rumunii, Chorwacji oraz Serbii. Celem działań prowadzonych pod hasłem „Dla każdego coś dobrego. Na zdrowie” jest promocja preparatu oraz całej rodziny produktów Neo-angin.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2011