0 1 0 0 0 20.01.2012„Tworzymy Bezpieczny Internet” w Muzeum Plakatu w WilanowieOd 16 stycznia w Muzeum Plakatu w Wilanowie można obejrzeć najlepsze prace nadesłane na konkurs „Tworzymy Bezpieczny Internet”. Ekspozycja prezentuje około 120 najciekawszych projektów, wybranych przez znanych polskich grafików. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystego zakończenia wystawy, 31 stycznia.
0 1 0 0 0 20.01.2012Najbliższe spotkanie Stowarzyszenia Kraków PR26 stycznia o godzinie 18:30 w hotelu Kossak rozpocznie się styczniowe spotkanie Stowarzyszenia, które będzie poświęcone zagadnieniom CSR.
2 2 0 0 0 20.01.2012Kampania „Biała sensacja” promuje smartfony Play (wideo)Styczniowa kampania Play to akcja dwufazowa: w pierwszej odsłonie, 16 stycznia, pojawił się pięciosekundowy teaser. Od 20 stycznia będą emitowane dwie piętnastosekundowe animacje. Akcja reklamowa promuje smartfony HTC Wildfire S oraz HTC Sensation XL.
0 1 0 0 0 20.01.2012Hasco-Lek kontynuuje współpracę z domem mediowymW styczniu dom mediowy MEC wygrał rozpisany przez firmę farmaceutyczną PPF Hasco–Lek konkurs na zakup i planowanie mediów. Umowa obejmuje promocję kilkunastu marek handlowych. Tym samym obie firmy postanowiły kontynuować współpracę, jednocześnie rozszerzając obszar działania.
2 1 0 0 0 19.01.2012Wawel reklamuje Michałki (wideo)19 stycznia rozpoczyna się kampania reklamowa sztandarowego produktu firmy Wawel – Michałków. Kampania związana jest z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków cukierków: pomarańczowego i kawowego.
1 1 0 0 0 19.01.2012„Dialog z interesariuszami”– jak zaplanować i przeprowadzić dialog w firmie„Dialog z interesariuszami” to publikacja z praktycznymi wskazówkami dla firm i organizacji, przygotowana przez Program Partnerstwa Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Broszura jest poradnikiem pokazującym, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić z sukcesem proces dialogu przedsiębiorstwa z otoczeniem.
0 1 0 0 0 19.01.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSeminarium: Przewagi marketing automation nad e-mail marketingiemMarketing automation to obecnie na świecie jeden z najszybciej rosnących segmentów marketingu. SALESmanago to pierwszy w Polsce system tej klasy. Bezpłatne seminaria przedstawiające zalety systemu odbędą się 23 stycznia (Kraków) oraz 24 stycznia (Warszawa).
0 1 0 0 0 19.01.2012Pekao wybrało agencję reklamowąBank Pekao rozstrzygnął swój przetarg na pełną obsługę strategiczno-kreatywną. Wygrała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 0 0 19.01.2012Podsumowanie współpracy Poznania z agencją reklamowąOd 1 września do 12 grudnia 2011 agencja PR Eskadra Publica realizowała obsługę miasta Poznania w zakresie public relations. Firmę wyłoniono w drodze przetargu otwartego. Pracę zespołu dedykowanego do obsługi miasta Poznania nadzorowała Ewa Kaczmarek, client service director Publiki.
0 1 0 0 0 19.01.2012Ruszył Salesmanago – system marketing automationSalesmanago monitoruje zachowania aktualnych i potencjalnych klientów na stronie internetowej firmy, będące reakcją na działania promocyjne. Następnie dokonuje segmentacji klientów w zależności od rodzaju zainteresowań i kieruje do poszczególnych grup automatyczne akcje marketingowe.