0 1 0 0 0 1.09.2011Polkomtel wybrał agencje BTLW sierpniu zakończył się przetarg na obsługę spółki Polkomtel SA w zakresie kreacji i produkcji materiałów BTL. Wyłonione zostały dwie nowe agencje: Unlimited i Pompidou.
0 1 0 0 0 1.09.2011Nowa agencja interaktywna na rynkuOd sierpnia na polskim rynku zaczęła działać nowa agencja interaktywna 24/7digital, która powstała na bazie istniejącej od dwóch lat firmy LibraLogic, zajmującej się dostarczaniem usług i oprogramowania z zakresu marketingu internetowego i mediów cyfrowych.
0 1 0 0 0 1.09.2011ARBO Interactive chce precyzyjniej dotrzeć do odbiorców biznesowychPierwszego września działalność rozpoczyna Business Audience – sieć reklamowa specjalizująca się w precyzyjnym dotarciu z przekazem reklamowym do klienta z grupy biznes. Sieć funkcjonuje w obszarze premiowych witryn biznesowych, wykorzystując system Predykcyjnego Targetowania Behawioralnego.
0 1 0 0 0 1.09.2011Kredyt Bank: wirtualny konkurs, prawdziwe pieniądzeAgencja faceAddicted realizuje dla Kredyt Banku konkurs „Wirtualne Konto” w ramach obsługi Kredyt Banku w social media, przygotowała dla jego fanów na Facebooku aplikację konkursową polegającą na prowadzeniu wirtualnego konta bankowego.
1 1 0 0 0 1.09.2011Druga odsłona kampanii wizerunkowej McDonald’s Polska (wideo)McDonald’s Polska prowadzi obecnie ogólnopolską kampanię informacyjną, której celem jest budowanie świadomości konsumentów na temat produktów McDonald’s – ich naturalnych składników, procesu przygotowania oraz wysokiej jakości i wartości odżywczych.
0 1 0 0 0 1.09.2011Duka buduje społeczność1 września rusza dwumiesięczna kampania promująca program Edukator Stylu marki Duka. Agencja Public Bridge odpowiada za strategię i kreację komunikacji programu.
1 1 0 0 0 1.09.2011Pomorskie atrakcyjne dla niesłyszących (wideo)Stowarzyszenie „Cała Polska Miga” zrealizowało na zlecenie Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej serię filmów przedstawiających najważniejsze atrakcje województwa, skierowanych do osób niesłyszących.
1 1 0 0 0 1.09.2011Rusza telewizyjna kampania Tigera (wideo)Maspex rozpoczął kampanię telewizyjną napoju energetyzującego Tiger, obejmującą 30-sekundowe spoty emitowane jeden po drugim w niewielkich odstępach czasowych. Każdy ze spotów opowiada o innym bohaterze, który dzięki niezwykłej sile napojów Tiger wychodzi zwycięsko z sytuacji bez wyjścia.
1 1 0 0 0 1.09.2011Celebryci namawiają do fundowania indeksów (wideo)Szymon Majewski, Paweł Małaszyński, Daria Widawska, Tomasz Majewski, Michał Figurski i Jankes to twarze rozpoczynającej się kampanii Akademia Przyszłości. Jako ambasadorzy akcji namawiają do pomocy dzieciom mającym trudności w nauce poprzez fundowanie Indeksów Przyszłości.
0 1 0 0 0 1.09.2011Reakcje Polaków na nierzetelne zachowania przedsiębiorstwW ciągu ostatniego roku 32 proc. Polaków spotkało się z nieuczciwym dostawcą towarów lub usług – to kolejny wniosek z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta”, przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najczęstszą formą reakcji na brak rzetelności było złożenie reklamacji i zakończenie korzystania z usług przedsiębiorstwa.