0 1 0 0 0 22.11.2011Ankieta Book of Lists – ranking firm marketingu bezpośredniego30 listopada upływa termin zgłaszania się firm marketingu bezpośredniego do rankingu, który przygotowywany jest przez tygodnik „Warsaw Business Journal” oraz zespół Book of Lists.
0 2 0 0 0 22.11.2011Sphinx reklamuje „Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Na chłodne dni… ciepłe warzywa!”. W ramach akcji sieć reklamuje nowo wprowadzone do oferty zestawy z warzywami na ciepło. Promocja potrwa do końca 2011 roku.
0 1 0 0 0 22.11.2011Zimowy cennik reklamowy Grupy RMFZgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży Grupa RMF publikuje cenniki swoich produktów reklamowych na okres zimowy na 6 tygodni przed ich wprowadzeniem. Będą one obowiązywać od 2 stycznia do 26 lutego 2012 roku.
1 1 0 0 0 22.11.2011Staszek radzi: „Przedsiębiorco, skorzystaj”. Spot UOKiK (wideo)„Zmowy cenowe są nielegalne. Dotkliwych sankcji finansowych możesz uniknąć. Przyznaj się dobrowolnie” – komunikat tej treści pojawi się w mediach. Bohater spotu UOKiK, Staszek, będzie mógł radzić przedsiębiorcom dzięki uprzejmości 46 stacji i portali internetowych
0 1 0 0 0 22.11.2011FreshMail rozpoczyna współpracę z InnovaWebInnovaWeb, wydawca serwisów internetowych (m.in. Stylistka.pl, SkiForum.pl), dołącza do grona klientów firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu.
0 1 0 0 0 22.11.201185 milionów aukcji ClickMaticTyle aukcji w ciągu dwóch miesięcy od uruchomienia przeprowadził ClickMatic – platforma transakcyjna AdExchange wykorzystująca audience targeting – model docierania do grupy docelowej w internetowej reklamie odsłonowej.
0 1 0 0 0 22.11.2011Stwórz własne kino 3D – akcja promocyjna LGDo 25 grudnia trwa kampania promocyjna telewizorów Cinema 3D LG.
0 1 0 0 0 22.11.2011Inauguracja Akademii MarketinguKoło Naukowe Marketingu Szkoły Głównej Handlowej rozpoczyna tegoroczną edycję Akademii Marketingu.. Wykład inauguracyjny odbędzie się 30 listopada.
0 2 0 0 0 22.11.2011Konkurs graficzny „Show your line”„Show your line” to konkurs zorganizowany w ramach inicjatywy marki Absolut – Projekt Pokolenie. Każdy, kto zaprezentuje swój pomysł i jego realizację graficzną, która odzwierciedla klimat Absolut Cities, ma szansę na zdobycie 5 tys. złotych.
0 2 0 0 0 22.11.2011Przedsiębiorcy oczekują od rządu zdecydowanych działańNowy rząd powinien zająć się przede wszystkim takimi sprawami, jak kiepskie prawo, wysokie koszty pracy i biurokracja, która utrudnia funkcjonowanie firm – tak uważają przedsiębiorcy uczestniczący w programie Rzetelna Firma. W badaniu „Rzetelność polskich przedsiębiorstw 2011 – trendy i bariery” ich ocenie poddana została także rzetelność polskich firm, do której podchodzą z mieszanymi uczuciami.