0 1 0 14.03.2012OLT Express wybrał agencję SEMAgencja SEM Bluerank została wybrana do obsługi kampanii reklamowej w wyszukiwarkach dla linii lotniczych OLT Express.
0 1 0 14.03.2012Grafton Recruitment Polska z agencją interaktywnąPolski oddział międzynarodowej firmy Grafton Recruitment podjął współpracę z agencją interaktywną Adweb w zakresie prac graficznych oraz aplikacji konkursowej.
0 1 0 14.03.2012Nokaut.pl i Gazeta.pl rozpoczynają współpracę partnerskąGrupa Nokaut rozpoczyna współpracę z portalem Gazeta.pl. To kolejna, strategiczna umowa partnerska Grupy, dzięki której znacząco zwiększy się grono użytkowników Nokaut.pl.
0 1 0 14.03.2012Asus Polska przedłużył umowę z agencją public relationsFirma Asus Polska – producent działający w branży nowych technologii – przedłużyła umowę z agencją Monday PR w zakresie działań public relations na kolejny rok.
1 1 0 14.03.2012Zakochaj się w Fiacie Panda (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji Fiata Panda. Kampania potrwa przez cały marzec i będzie prowadzona pod hasłem „Panda. po prostu (a)more”.
1 1 0 14.03.2012Kolejna „zwierzęca” reklama banku BGŻ (wideo)Kampania potrwa do 30 kwietnia. Spot będzie emitowany w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN24, TVP Info i stacje tematyczne) oraz w Internecie (m.in. WP.pl, Onet.pl, Interia.pl, Google). Akcja reklamowa będzie prowadzona także w regionalnej prasie i radio oraz na outdoorze (bannery wielkoformatowe).
0 1 0 14.03.2012TEDxWarsaw z agencją reklamowąGrupa Walk została partnerem trzeciej edycji TEDxWarsaw. TEDx to interdyscyplinarne spotkania organizowane pod marką TED przez pasjonatów na całym świecie. W ramach współpracy agencje należące do Walk zajmą się przygotowaniem identyfikacji wizualnej oraz działaniami komunikacyjnymi wydarzenia.
0 1 0 14.03.2012Rusza druga edycja konkursu wiedzy o społecznej odpowiedzialności biznesu – Poznań CSR ContestPoznań CSR Contest jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce. Konkurs skierowany jest do studentów i licealistów. Jego zadanie to szerzenie idei społecznie odpowiedzialnego biznesu i propagowanie wiedzy z tego zakresu. Zgłoszenia przyjmowane są do 18 marca.
1 1 0 13.03.2012Siarkowa Moc – pierwsza kampania reklamowa16 marca Barwa rozpoczyna medialną kampanię reklamową promującą serię kosmetyków Siarkowa Moc.
0 1 0 13.03.2012Pracownik po pięćdziesiątce pożądany na rynku pracyJak wynika z badań wewnętrznych agencji pracy Start People, mimo kryzysu pracownicy w wieku powyżej 50 lat są nadal pożądani na rynku pracy. Co ciekawe, zdecydowana większość z nich jest zatrudniana na umowy o pracę, a nie na tzw. umowach śmieciowych.