0 4 1 22.03.2012Banki na FacebookuNie takie internetowe jak się malują – tak można podsumować obecność polskich instytucji finansowych w mediach społecznościowych. Według aplikacji catNapoleon.com, 10 największych fan pages polskich banków ma w sumie ponad 210 tys. fanów.
0 1 0 22.03.2012Payback rozpoczyna współpracę z SMB oraz IABProgram bonusowy Payback w marcu stał się członkiem SMB oraz IAB Polska. Jego eksperci podzielą się z rynkiem doświadczeniem programu w dotarciu do konsumentów i widzą o ich zachowaniach.
1 1 0 22.03.2012Mówiący materac z Ikei (wideo)W sklepach Ikea w całej Polsce zamontowano „mówiące” materace. Informacje przy nich umieszczone zachęcały do położenia się. Następnie osoba, która to zrobiła, słyszała „głos” materaca, który namawiał ją do wygodnego ułożenia ciała i zrelaksowania się.
0 1 0 21.03.2012Kopalnia Soli „Wieliczka” wybrała agencję reklamowąKopalnia Soli „Wieliczka” pracuje nad nową trasą – Trasą Górniczą, która powstanie w ramach projektu Szlaki Nowej Przygody. Przetarg na opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej trasy wygrała agencja Infinity, która pokonała cztery konkurencyjne agencje reklamowe.
0 1 3 21.03.2012Gdzie kibice oglądają mecze?W badaniu będącym częścią holistycznego raportu „Marka w dobrej kondycji”, zrealizowanego wśród internautów przez TNS OBOP i Research.NK, sprawdzono, gdzie kibice oglądają transmisje zawodów sportowych.
0 1 0 21.03.2012Wyniki badania „Polska na Talerzu 2012”Pizza, kebab i tradycyjne dania kuchni polskiej – te potrawy najchętniej jemy poza domem. Wciąż niechętnie odwiedzamy lokale serwujące kuchnię egzotyczną – z Indii czy Tajlandii, za to coraz więcej sympatyków zdobywają pizzerie. Ten gastronomiczny obraz Polski wyłania się z badania „Polska na talerzu 2012”, które w marcu 2012 roku przeprowadziło Makro Cash & Carry.
1 1 0 21.03.2012Beata Grickevich w spocie reklamującym Loratan Pro (wideo)Rozpoczęła się kampania Loratanu Pro – leku antyhistaminowego. Udział w zdjęciach wzięła znana pływaczka freediverowa z Łotwy – Beata Grickevich. Zdjęcia podwodne, które można zobaczyć w spocie, realizowane były nad Morzem Czerwonym w miejscowości Dahab w Egipcie.
0 2 0 21.03.2012Radio najpopularniejsze wśród młodszych kobietCodziennie blisko 12 milionów kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich spędza z radiem 6 godzin lub więcej. Najwyższe zasięgi to medium notuje w młodszych grupach słuchaczek – w kategoriach wiekowych 15–24 i 25–39 lat wskaźnik ten sięga 80 procent – wynika z badania Radio Track, dostarczonego przez Komitet Badań Radiowych.
0 1 0 21.03.2012Ringier Axel Springer współpracuje z PixadSieć reklamowa PixAd nawiązała współpracę z Ringier Axel Springer (RAS), dzięki której poszerza swoje portfolio zrzeszonych w sieci witryn.
0 1 0 21.03.2012Intermarché – kolejny rok kampanii skierowanej do rodzinIntermarché kontynuuje działania skierowane do rodzin. Głównym filarem komunikacji są brand heroes marki – Zigosy, dla których powstała specjalna strona internetowa oraz fan page na Facebooku.