0 1 0 0 0 6.12.2011Aplikacja „Pomagam Unicef”Aplikacja zintegrowana jest ze stroną profilu Unicef Polska w serwisie Facebook, a jej celem jest pozyskiwanie funduszy, które zostaną przeznaczone na pomoc dzieciom w krajach rozwijających się. Aplikacja jest elementem kampanii „Poszukujemy bohaterów”.
0 1 0 0 0 6.12.2011Wigilijny cenojad promuje RTV Euro AGDOgólnopolska kampania outdoorowa rozpoczęła się z początkiem grudnia.
0 1 0 0 1 6.12.2011Jak klienci oceniają rynek reklamy w Polsce, czyli Grand Check 2011Agencje reklamowe nie spełniają oczekiwań klientów w zakresie efektywności stosowanych przez nie rozwiązań. Z kolei domy mediowe i agencje interaktywne powinny lepiej komunikować, jak ceny ich usług mają się do ich wartości – wynika z najnowszego badania Grand Check, przeprowadzonego przez miesięcznik „Press” i TNS OBOP.
1 1 0 0 0 6.12.2011Spot promujący Warszawę przed Euro 2012 (wideo)Spot jest głównym materiałem filmowym promującym Warszawę jako miasto – gospodarza w kampanii poprzedzającej UEFA Euro 2012.
0 1 0 0 0 5.12.2011Teoria Gift Givingu – idealny model wyboru prezentuJak pokazują wyniki badań, pracodawcy celebrują święta Bożego Narodzenia wspólnie z pracownikami. Ponad połowa firm wręcza z tej okazji prezent wszystkim zatrudnionym. Jak wykorzystać tę okazję do budowania zaangażowania oraz wzmacniania pozytywnych relacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem?
0 2 0 0 0 5.12.2011Fajkowska, Popiel, Pągowski i inni ambasadorami YonelleJolanta Fajkowska wraz z córką Marią Niklińską, Halina Mlynkova, Lidia Popiel oraz Andrzej Pągowski zostali ambasadorami Yonelle Zwolińska Beauty Institute. Osoby te będą stałymi gośćmi Instytutu, będą też włączone w działania PR.
1 1 0 0 0 5.12.2011Kampania promująca zasadę równości na rynku pracy (wideo)Kampania, która została stworzona dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, rozpoczęła się 1 grudnia. Ma ona na celu zwrócenie uwagi na fakt, że w traktowaniu kobiet i mężczyzn na polskim rynku pracy wciąż istnieją podwójne standardy. Kampania potrwa do 21 grudnia.
1 1 0 0 1 5.12.2011Pezet w projekcie J&B City Remix (wideo)Projekt ma charakter otwartego, międzynarodowego konkursu z nagrodami, w którym każdy może wziąć udział. Ideą akcji jest stworzenie klubowego utworu złożonego z dźwięków miast. Polskim reprezentantem, a zarazem muzycznym kuratorem projektu, jest Pezet.
0 2 0 0 0 5.12.2011Jan Bajtlik zwycięzcą konkursu „Miłość nie cukierki”W 12. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, zorganizowanego pod hasłem „Miłość nie cukierki”, zwyciężył plakat zaprojektowany przez Jana Bajtlika. W 2012 nagrodzoną pracę będzie można zobaczyć na citylightach AMS w całej Polsce.
0 1 0 0 0 5.12.2011Co w tym roku zagości pod choinkami? – ankietaGroupon przeprowadził wśród swoich użytkowników ankietę, w której zapytał o plany związane z zakupem prezentów świątecznych, czynniki decydujące o wyborze prezentu, budżet przeznaczony na zakup tegorocznych upominków oraz o to, czy kupon może być dobrym pomysłem na mikołajkowy lub świąteczny prezent.