0 2 0 0 0 26.07.2011Czyste fakty i letnia podróż Wyborowej„Co sekundę ktoś na świecie kupuje Wyborową“, „Wyborowa na festiwalu w Cannes, na imprezie w Twoim domu“, „Wyborowa: Londyn 15£, Berlin 12€, Sydney 36$“ – to hasła rozpoczętej w lipcu kampanii wizerunkowej „Wyborowa. Czyste fakty”.
0 1 0 0 0 26.07.2011Poznań rozpoczyna współpracę z wielkimi markamiPoznań jako pierwszy w Polsce tworzy platformę trwałej współpracy promocyjnej i marketingowej pomiędzy miastem a partnerami komercyjnymi. W konsorcjum marki Poznań znajdą się znane i prestiżowe polskie marki, stanowiące jednocześnie biznesową wizytówkę Poznania. Członkowie konsorcjum będą wspólnie z miastem prowadzić działania marketingowe promujące każdą ze stron. Działania konsorcjum zainicjuje ogólnopolska kampania promocyjna, planowana na jesień br.
0 1 0 0 0 26.07.2011Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę na temat UEFA Euro 2012Na zlecenie Sekretariatu ds. Euro 2012 Urzędu m. st. Warszawy Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę polegającą na wycenie pakietu praw możliwych do przyznania firmom wspierającym Warszawę jako miasto będące gospodarzem UEFA Euro 2012.
0 4 0 0 0 26.07.2011Zakupy spożywcze w Sieci powszednieją – badanie A.pl InternetW Internecie Polacy dokonują już regularnych, a nie tylko okazjonalnych zakupów spożywczych – wynika z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl. W badaniu wzięło udział 836 respondentów z Warszawy, Olsztyna, Trójmiasta, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy, Szczecina i Białegostoku. Zaproszone do wypełnienia ankiety osoby są już klientami lub mają dostęp do oferty internetowych delikatesów spożywczych A.pl. Badanie przeprowadzono w lipcu 2011 r.
0 10 0 0 0 26.07.2011Śledztwa, plotki i skandale – najczęściej cytowane media w czerwcu 2011 (raport IMM)W czerwcu br. media najczęściej cytowały „Rzeczpospolitą” (852 cytowań) i „Gazetę Wyborczą” (656). Na kolejnym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych tytułów znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (365) – informuje Instytut Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 26.07.2011Alert Media poprowadzi działania PR dla ŻubraAgencja PR Alert Media Communications nawiązała współpracę z Kompanią Piwowarską. Jej zadaniem będzie kompleksowe wsparcie public relations dla marki Żubr. Agencja została wyłoniona w drodze trzystopniowego przetargu.
0 1 0 0 0 26.07.2011Grupowe zakupy ofert turystycznych – plusy i minusy według Qtravel.plWedług badania PBI z grudnia 2010 roku zasięg serwisów zakupów grupowych sięga już blisko 18%, a łączna liczba ich użytkowników wynosi prawie 3,2 mln. Co więcej, popularność tej formy kupowania online ciągle rośnie. Nic dziwnego: nowy kanał sprzedaży zwiększa wybór, jaki mają klienci, to zaś zawsze dobrze wpływa zarówno na ceny, jak i na jakość świadczonych usług. Warto jednak zachować czujność, jeśli chodzi o niektóre oferowane „okazje”. Na co zwracać uwagę, by uniknąć rozczarowania, podpowiadają turystom-internautom specjaliści z Qtravel.pl.
0 1 0 0 0 26.07.2011Największa na świecie symulacja biznesowa po raz dwunasty w PolsceTrwa rejestracja zespołów do XII edycji konkursu Global Management Challenge Poland 2011. Do 20 października br. mogą zgłaszać się drużyny studenckie, do 25 października – zespoły firmowe. Global Management Challenge jest wirtualnym konkursem biznesowym, którego krajowe edycje odbywają się obecnie w 33 miejscach na świecie.
0 1 0 0 0 26.07.2011„Go Global! Polish Pharma” – diagnoza i promocja polskiego sektora farmaceutycznegoOd 1 lipca br. trwa program „Go Global! Polish Pharma”. Jeden z jego celów to promowanie potencjału i dokonań polskiej medycyny i farmacji na rynku krajowym oraz na skalę międzynarodową. Public relations projektu prowadzi agencja On Board PR.
0 1 0 0 0 26.07.2011Pięć triumfatorek w konkursie AxeW głosowaniu, które trwało od 8 do 22 lipca na stronie czystyefektaxe.pl, internauci wybrali pięć modelek Axe. Zwyciężyły: Sylwia, Kinga, Gosia, Nina i Kasia. Dziewczyny wezmą udział w sesji zdjęciowej, która będzie częścią wakacyjnej imprezy Axe – 30 lipca na plaży w Jastarni. Dołączy do nich dziesięciu chłopaków, którzy wygrali weekend nad morzem w konkursie na stronie marki oraz na antenie RMF Maxxx.