1 1 0 0 0 22.12.2011Kampania: „Być kochanym za to, jaki naprawdę jesteś” (wideo)Agencje Hypermedia Isobar, Carat, Vizeum i Posterscope oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce przygotowały świąteczną akcję zwracającą uwagę na problemy osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
0 3 0 0 0 22.12.2011Co dzieci chciałyby dostać na święta? – raportGrupa Nokaut SA zapytała dzieci w wieku przedszkolnym o ich wymarzone prezenty.
0 1 0 0 0 22.12.2011W Polsce powstaje pierwszy oddział Reprise Media w regionie CEEStruktura powołana w ramach Interpublic Group of Companies zacznie działać od początku 2012 roku. Jest pierwszą tego typu spółką w ramach regionu Europy Centralnej i Wschodniej. Polski oddział zajmie się koordynacją 13 krajów CEE.
0 1 0 0 0 22.12.2011PKO BP rozstrzygnął przetarg na dom mediowyUsługi planowania i zakupu mediów ATL dla PKO BP świadczyć będzie dom mediowy Universal McCann.
0 1 0 0 0 22.12.2011Grupa Allegro wybrała agencję PRGrayling Poland, polski oddział firmy PR, rozpoczyna współpracę z Grupą Allegro przy prowadzeniu kampanii komunikacyjnych serwisów otoDom.pl, otoMoto.pl oraz otoWakacje.pl.
0 1 0 0 0 22.12.2011Zimowa oprawa Finlandii w sklepachW okresie świąteczno-noworocznym Finlandia Vodka prezentowana jest na sklepowych półkach w specjalnej, okolicznościowej oprawie. Motyw przewodni opakowań i ekspozytorów – wyraźnie fiński, a zarazem świąteczny – to renifery.
1 1 0 0 0 21.12.2011Nowy spot Beko (wideo)25 grudnia rozpocznie się dwumiesięczna kampania marki urządzeń AGD Beko. Działania w 2012 roku prowadzone będą w kilku odsłonach.
0 1 0 0 0 21.12.2011Instalacja artystyczna PZU23 grudnia o godzinie 13.00 w warszawskich Łazienkach Królewskich przy Starej Kordegardzie stanie „Fantazja Mobile”, czyli rzeźba w kształcie drzewa. Patronują jej: Ośrodek Edukacji Muzealnej Łazienek Królewskich oraz PZU.
1 1 0 0 0 21.12.2011Zmiana wizerunkowa LottoZmiana wizualizacji sieci sprzedaży to kolejny etap wizerunkowej zmiany organizatora gier liczbowych Lotto.
0 1 0 0 0 21.12.2011Polfa Warszawa stworzy nową markęPolfa Warszawa wprowadzi na rynek nową markę – Medic Zone. Będzie nią sygnowany sprzęt medyczny przeznaczony do użytku domowego, m.in. termometry, ciśnieniomierze czy wagi. Tym samym firma zamierza wejść w nowy dla siebie, jednak komplementarny dla swej podstawowej działalności obszar rynku.