0 1 0 20.04.2012Polbank współpracuje z agencją interaktywnąAgencja interaktywna Next rozpoczęła współpracę z Polbank EFG w obszarze mediów społecznościowych. Dział social media Nexta zajmuje się obsługą należącego do Polbanku fan page Justyny Kowalczyk, oficjalnej strony zawodniczki na Facebooku.
0 1 0 20.04.2012Toni&Guy z agencją reklamowąFashion Agency Aliganza wygrała przetarg na obsługę brytyjskiej marki do pielęgnacji oraz stylizacji włosów Toni&Guy. W Polsce marka znajduje się w portfolio Unilever.
0 1 0 20.04.2012„Bądź szczupła siłą natury” – kampania Elavii 4321Berlin-Chemie wprowadza na polski rynek suplement diety wspomagający odchudzanie – Elavia 4321. Wprowadzenie będzie wsparte kampanią w Internecie i prasie kobiecej oraz intensywnymi działaniami media relations. Do końca roku zaplanowano także animacje w punktach sprzedaży, a pod koniec kwietnia powstanie produktowa strona internetowa oraz profil na Facebooku.
1 1 0 20.04.2012Film „PGNiG – energia dzięki wiedzy” wyróżniony w międzynarodowych konkursach (wideo)Spot Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa, zrealizowany przez dom produkcyjny PrimeMovers, zdobył brązową nagrodę na New York Festivals International Television & Film Awards w kategorii Introductions & Lead-In Titles.
0 1 2 19.04.2012TV Flash: najlepiej zarabiający celebryciPo raz pierwszy w historii rankingu TV Flash pozycję nr 1 opuścił Robert Janowski, prowadzący program „Jaka to melodia”. Muzyczny teleturniej zdeklasowała Magda Gessler ze swoim kulinarnym show – „Kuchenne rewolucje”. Prowadząca awansowała w stosunku do ubiegłego roku o siedem oczek i to ona zarobiła w I kwartale 2012 r. najwięcej dla swojej stacji – wynika z analizy domu mediowego PanMedia Western.
1 1 0 19.04.2012Joanna Jabłczyńska w kampanii wspomagającej wprowadzenie pisma „Happy!” (wideo)„Happy!” to nowy magazyn dla kobiet, opisujący zdrowy styl życia, i wydawany przez Agorę. Zawartość pisma tworzą cztery główne działy tematyczne: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Pierwszy numer pojawi się na rynku 20 kwietnia. W reklamie wystąpiła znana aktorka, Joanna Jabłczyńska.
1 1 0 19.04.2012Kampania Plusa dla ofert Bez Limitu (wideo)20 kwietnia rozpocznie się kampania reklamowa Plusa Bez Limitu. Na jej potrzeby stworzono spot „Zielone światło”.
1 1 0 19.04.2012Wideo 3D mapping jako element kampanii Coca-Coli (wideo)Coca-Cola zaprezentowała w Warszawie specjalny pokaz światła i dźwięku pt. „Transformacja”, oparty na technologii wideo 3D mappingu. Pokaz jest częścią komunikacji marki przed UEFA Euro 2012.
0 1 0 19.04.2012Grupa Sare z agencją komunikacji zintegrowanejW marcu agencja komunikacji zintegrowanej Montrilo podjęła współpracę z Grupą Sare, zajmującą się e-mail marketingiem.
0 1 0 19.04.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYBenhauer podsumowuje cykl seminariów wokół SALESmanago Marketing AutomationJak osiągnąć 50-procentowy wzrost konwersji na pozyskiwanych potencjalnych klientach? Jak obniżyć koszt pozyskiwanego leadu o 30%? To możliwe dzięki programom Lead Nurturing, które opisywane były w cyklu seminariów o Marketing Automation. Od teraz szkolenia z automatyzacji marketingu dostępne są online.