0 2 0 0 0 9.01.2012Kampania reklamowa mleka następnego GerberaGerber rozpoczął w styczniu nową kampanię reklamową mleka następnego. Główne hasło kampanii to „Szczęśliwe dni, szczęśliwe noce... według Mam”. Akcja potrwa do końca 2012 roku.
0 1 0 0 0 9.01.2012Igoria Trade wybrała agencję PRZ początkiem stycznia 2012 roku Igoria Trade – spółka z sektora usług finansowych – rozpoczęła współpracę z Kolko Communications. Do głównych zadań agencji należy przygotowanie i realizacja kompleksowej strategii komunikacji dla nowej platformy finansowej Trejdoo.com.
0 1 0 0 0 9.01.2012KappAhl podpisał umowę z agencją reklamowąNa początku stycznia 2012 KappAhl rozpoczął współpracę z agencją Walk Creative. Agencja została wybrana na podstawie przetargu.
1 1 0 0 0 9.01.2012Styczniowa kampania Black Red White (wideo)W salonach Black Red White ruszyła promocja, którą wspiera kampania w telewizji, radiu i Internecie. Emisja spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 6 stycznia.
0 1 0 0 0 9.01.2012Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce wybrało agencję PRPrzedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce podpisało umowę z agencją Citybell Consulting. Agencja zorganizuje ogólnopolskie forum gospodarcze, którego tematem przewodnim będzie walka z kryzysem ekonomicznym w Europie. Forum odbędzie się na przełomie lutego i marca 2012.
0 3 0 0 0 9.01.2012Inwestorzy indywidualni o swoich kontach bankowych – raportJak pokazują wyniki Ogólnopolskiego Badania Inwestorów, polscy inwestorzy indywidualni są w umiarkowanym stopniu zadowoleni ze swoich rachunków bankowych. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę badawczą PBS DGA oraz Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
0 1 0 0 0 9.01.2012Polscy zdobywcy Magellan Awards 2011Konkurs Magellan Awards organizowany jest przez League of American Communications Professionals. Jest jednym z najważniejszych konkursów branży public relations.
4 1 0 0 0 5.01.2012„Warto zostać milionerem” – nowa kampania Lotto (wideo)9 stycznia rozpocznie się kampania reklamowa Lotto, która potrwa do 15 lutego. Jej pomysł został oparty na wynikach badań przeprowadzonych przez Totalizator Sportowy. Wskazują one, że graczom w Lotto nie chodzi o wielkie pieniądze, szybkie samochody i domy z basenami. Wygrana ma być narzędziem, które umożliwi realizację najważniejszych marzeń.
0 1 0 0 0 5.01.2012Kara UOKiK dla SKOK-ów utrzymanaKampania reklamowa Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej wprowadzała konsumentów w błąd – decyzję prezes UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Utrzymana została również kara finansowa w wysokości ponad 300 tys. zł.
2 2 0 0 0 5.01.2012Interaktywna aplikacja wspiera WOŚP (wideo)W związku ze zbliżającym się XX Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ruszyła internetowa kampania wirusowa „Co jest grane?”, firmowana przez Allegro.