0 1 0 0 0 9.01.2012Internetowa kampania NeckermannaDo końca stycznia potrwa kampania internetowa promująca wakacyjną ofertę biura podróży Neckermann. Biuro zachęca internautów do zapoznania się z ofertą „Lato 2012”, a także promuje noworoczne obniżki oraz opcje urlopu z własnym dojazdem.
0 1 0 0 0 9.01.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYProfessional Diploma in Marketing – wiarygodne kwalifikacje w czasie kryzysuKryzys zmusza do rozsądnych inwestycji, szczególnie w zakresie indywidualnego rozwoju. Międzynarodowe standardy, które są fundamentem programów szkoleniowych The Chartered Institute of Marketing (CIM), dają gwarancję profesjonalnych kwalifikacji.
0 1 0 0 0 9.01.2012Global Point wybrał agencję PRZ początkiem stycznia firma Global Point, dystrybutor marki Globall, powierzyła obsługę komunikacyjną agencji GutPR.
0 1 0 0 0 9.01.2012TVP rozpoczyna współpracę z IDMnetOd stycznia serwis internetowy Telewizji polskiej rozpoczął współpracę z IDMnet. Spółka zajmie się obsługą serwisu w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Współpraca obejmie wszystkie serwisy wchodzące w skład domeny TVP.pl, w tym również treści VOD.
0 2 0 0 0 9.01.2012Strona wspierająca WOŚP osiągnęła rekordową liczbę fanówWspieranie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy okazało się najsilniejszym magnesem na światowym Facebooku. Mała polska strona w ciągu jednego wieczoru zyskała więcej fanów, niż ogromny fan page Facebooka. Analiza została przeprowadzona przez serwis catNapoleon.com.
2 1 0 0 0 9.01.2012Guma Orbit reklamowana w kinach (wideo)W kinach Cinema City i Helios emitowane są dwa spoty reklamujące markę Orbit. Kampania opiera się na reklamach nawiązujących do konwencji filmowej: „The jedzonka” i „Łączniki”. Spoty wyświetlane są tylko przed filmami cyfrowymi.
0 1 0 0 0 9.01.2012Fanpage Trends: grudzień 2011Przedświąteczna gorączka, Boże Narodzenie i sylwester nie zatrzymały przyrostu fanów na największych polskojęzycznych stronach na Facebooku. Szybko szły w górę „Serce i Rozum” oraz rekordzista w angażowaniu: „Kwejk”.
1 1 0 0 0 9.01.2012IAB Polska tworzy zbiór case studiesDziałająca w ramach IAB Polska grupa robocza Brand Advertising Online stworzyła zbiór case studies najciekawszych kampanii z 2011 roku.
1 1 0 0 0 9.01.2012Agenci w kampanii Liberty Direct (wideo)Rusza wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Liberty Direct. W najnowszym, trzydziestosekundowym spocie widzowie mogą zobaczyć agenta ubezpieczeniowego sprzedającego polisy komunikacyjne towarzystwa.
0 1 0 0 0 9.01.2012Michelin wybrał agencję reklamowąMichelin Polska wybrał w drodze przetargu agencję NBS Communications, która będzie odpowiadać za komunikację korporacyjną, produktową i kryzysową firmy Michelin oraz wchodzących w skład grupy marek, m.in. BFGoodrich.