Podsumowanie 9. edycji konkursu „Tesco dla Szkół” - Marketing przy Kawie
Podsumowanie 9. edycji konkursu „Tesco dla Szkół”
  • 0
  • 1
27.01.2012

Podsumowanie 9. edycji konkursu „Tesco dla Szkół”

Ponad 1800 uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski wzięło udział w konkursie „Tesco dla Szkół – Ekorewolucja”. Tegoroczna edycja wymagała od uczestników przeprowadzenia ekologicznej rewolucji w swoim najbliższym otoczeniu, zaprezentowania jej w formie ekofilmu oraz promocji swojego pomysłu w celu zdobycia jak największego poparcia internautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2012

26 stycznia 2012