2 2 0 0 0 9.02.2012Wiersze Janiny Porazińskiej w kampanii społecznej – „Czad usypia” (audio)Co roku w okresie grzewczym dochodzi w Polsce do kilku tysięcy zaczadzeń, w tym kilkudziesięciu ze skutkiem śmiertelnym. Te dane wskazują na ciągle niską świadomość zagrożeń, jakie niesie ze sobą czad. Dlatego Straż Pożarna rozpoczęła sugestywną kampanię społeczną pod hasłem „Czad usypia”.
1 1 0 0 0 9.02.2012„Jakość w parze z delikatnością” – kampania BoboVity (wideo)Motyw przewodni tegorocznej odsłony reklamowej marki BoboVita podkreśla kluczowe atrybuty marki, czyli szeroką gamę zupek, obiadków i deserków przeznaczonych dla małych dzieci.
0 1 0 0 0 9.02.2012Walentynkowa kampania TelepizzyTelepizza przygotowała z okazji walentynek pizzę w kształcie serca oraz promocję „Pizza do pary”. Akcja będzie promowana w mediach. Potrwa od 10 do 14 lutego.
2 1 0 0 0 9.02.2012„Ten sam, ale fajniejszy” – kampania Orange (wideo)Kampania „Ten sam, ale fajniejszy” promuje usługę przenoszenia numeru do sieci Orange i jest skierowana do klientów konkurencyjnych operatorów telefonicznych. Akcja prowadzona będzie w mediach telewizyjnych, radiowych, w prasie, OOH i w Internecie.
0 1 0 0 0 9.02.2012Grupa Hotelowa Orbis z agencją PROrbis podjął w styczniu współpracę z agencją Public Dialog. Zakres umowy obejmuje działania brand PR dla wszystkich marek zarządzanych w Polsce przez Grupę Hotelową Orbis, w tym Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Etap/Ibis Budget oraz Orbis Hotels.
0 1 0 0 0 9.02.2012Pierwsi laureaci konkursu Superbrands Polska 2012Znamy już pierwszych laureatów konkursu Superbrands Polska 2012. Tytuł Superbrands jest wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym od 16 lat w ponad 85 krajach przez niezależną organizację The Superbrands Ltd.
1 1 0 0 0 9.02.2012Czwarty odcinek internetowego „serialu” ING Banku Śląskiego (wideo)Emisja spotu rozpocznie się 12 lutego. Cel kampanii to przede wszystkim budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego internetowego banku oraz przypomnienie o ofercie konta internetowego i podkreślenie najważniejszych korzyści płynących z jego posiadania.
0 1 0 0 0 9.02.2012Kaszki Nestlé Nutrition oceniane przez ekspertki StreetcomRozpoczyna się kampania rekomendacji konsumenckich kaszek mleczno-ryżowych Nestlé, prowadzona przez agencję Streetcom Polska. Na potrzeby kampanii z bazy agencji wyselekcjonowano 3 000 mam niemowląt i dzieci w wieku 4–24 miesiące. Panie będą oceniały produkt i zarekomendują go swoim znajomym.
0 2 0 0 0 9.02.2012Zakupy grupowe w Polsce: raportZakupy grupowe stają się coraz popularniejsze. Rośnie nie tylko oglądalność powstałych już witryn oferujących „deale”, ale także liczba podmiotów poszerzających swoją ofertę o serwisy z zakupami grupowymi. A co dla konsumentów najważniejsze – rośnie też liczba ofert prezentowanych na tych witrynach. Takie wnioski niosą z sobą badania przeprowadzone przez Polskie Badania Internetu.
1 1 0 0 0 9.02.2012„Poradnik Domowy” w nowej odsłonie (wideo)Marcowe wydanie magazynu „Poradnik Domowy” ukaże się 9 lutego z nową szatą graficzną i odświeżonym układem stron. W miesięczniku pojawią się też nowe rubryki.