„Jakość w parze z delikatnością” – kampania BoboVity (wideo) - Marketing przy Kawie
„Jakość w parze z delikatnością” – kampania BoboVity (wideo)
  • 1
  • 1
9.02.2012

„Jakość w parze z delikatnością” – kampania BoboVity (wideo)

Motyw przewodni tegorocznej odsłony reklamowej marki BoboVita podkreśla kluczowe atrybuty marki, czyli szeroką gamę zupek, obiadków i deserków przeznaczonych dla małych dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56071 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 lutego 2012