0 1 0 0 0 15.02.2012Havas Worldwide wybiera Wojciecha Borowskiego na Człowieka Roku w EuropieNa światowym zjeździe Havas Worldwide „Global Leadership Meeting" Wojciech Borowski, CEO grupy Euro RSCG Poland oraz dyrektor zarządzający agencji Euro RSCG Warsaw, został Człowiekiem Roku w Europie.
0 1 0 0 0 15.02.2012„Art & Business” z rocznikiem aukcyjnymNa rynku ukazał się nowy numer miesięcznika „Art & Business” z rocznikiem aukcyjnym zawierającym zestawienie wszystkich transakcji aukcyjnych w Polsce w 2011 roku. Rocznik aukcyjny to flagowy produkt magazynu. Ukazuje się cyklicznie w pierwszym kwartale roku od początku istnienia czasopisma.
0 1 0 0 0 15.02.2012Gorące Serce Miasta w Warszawie14 lutego na Pasażu Wiecha pojawiła się ponad trzymetrowa, emitująca ciepło instalacja w kształcie serca – Gorące Serce Miasta.
0 1 0 0 0 15.02.2012Telekomunikacja Polska wybrała agencję reklamowąWraz z początkiem roku Telekomunikacja Polska podpisała umowę z agencją ArtGraph na obsługę w zakresie działań BTL i marketingu bezpośredniego.
2 1 0 0 0 15.02.2012Nowa kampania Kubusia (wideo)Ruszyła nowa kampania reklamowa Kubusia składająca się z dwóch spotów: „Lekka butelka” oraz „Pasuje dorosłym”. Występujące w reklamach dzieci wcieliły się w rolę spikerów aby przedstawić widzom, jaki naprawdę jest Kubuś.
0 1 0 0 0 15.02.2012Profil polskiego singla i jego stosunek do walentynek: raportAcxiom przygotował profil prezentujący cechy charakterystyczne dla polskich singli. Okazuje się, że jedynie co trzecia osoba w grupie singli to kobieta, a najwięcej singli spotkamy w grupie osób przed trzydziestką. Z kolei portal eDarling spytał singli o ich opinię o walentynkach. Jak wynika z badania, polscy single coraz częściej postrzegają walentynki jako dzień szczególnie sprzyjający flirtom i nawiązywaniu nowych znajomości.
1 2 0 0 0 15.02.2012Poczta Polska rusza z nową kampanią (wideo)Komiksowy bohater wesprze usługi paczkowe Poczty Polskiej, a przede wszystkim jej najnowszą ofertę – przesyłkę biznesową i przesyłkę gabarytową. Ogólnopolska kampania reklamowa będzie trwała od 15 lutego do 28 lutego i swoim zasięgiem obejmie telewizje, stacje radiowe, Internet oraz prasę.
1 4 0 0 1 14.02.2012Wyniki IAB CreativeShowcase edycja Zima 2012 (wideo)Zakończyła się trzecia edycja cyklicznego konkursu kreatywnego IAB CreativeShowcase. Zwycięzcą okazała się agencja Starcom z kreacją dla Polskiej Telefonii Cyfrowej. Wyróżnienia otrzymały kreacje Volvo Auto Polska (K2 Internet) oraz L’Oreal Polska (ZenithOptimedia Group i WP.pl).
1 1 0 0 8 14.02.2012Reklama Old Spice z Isaiahem Mustafą narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy (wideo)Przedmiotem skargi była reklama telewizyjna dezodorantu marki Old Spice, w której występował Isaiah Mustafa – amerykański aktor i były zawodnik NFL.
1 1 0 0 0 14.02.2012Sir Paul McCartney w drugiej odsłonie kampanii JBL (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki JBL „Hear the truth”. Wziął w niej udział sir Paul McCartney (członek grupy The Beatles, kawaler Orderu Imperium Brytyjskiego). Poprzednio w kampanii JBL występowała grupa Maroon 5.