0 1 0 24.05.2012Już połowa Polaków korzysta z bankowości elektronicznejJeszcze 10 lat temu jedynie 2% klientów banków zarządzało swoimi finansami przez Internet. Z najnowszych danych przygotowanych przez TNS Polska dla Banku Zachodniego WBK wynika jednak, że w pierwszym kwartale 2012 r. klienci korzystający z usług bankowości elektronicznej stanowią już 49%.
0 2 0 24.05.2012Samochód wygodniejszy od samolotu?Mimo niezadowalającego stanu polskich dróg najczęściej wybieranym środkiem transportu w podróżach prywatnych (70%) i służbowych (54%) po Polsce pozostaje samochód. Co więcej, uznawany jest on za najbardziej komfortowy środek lokomocji (68%). Samolot na razie wybiera niewielu respondentów – czy to w podróżach prywatnych (1%), czy służbowych (4%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 24.05.2012Social Media Day Poland po raz pierwszy w stolicySocial Media Day Poland, największy polski cykl konferencji o mediach społecznościowych, 29 maja po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie. Motywem przewodnim wydarzenia będzie technologia wideo, dlatego oprócz prezentacji ekspertów branżowych, twórców filmowych i vlogerów uczestnicy spotkania obejrzą dwa pełnometrażowe filmy, a cała impreza odbędzie się w kinie.
0 1 0 24.05.2012Polska Grupa Energetyczna rozstrzygnęła przetarg na stworzenie nowej platformy WWWAgencja 180hearbeats + Jung von Matt wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy WWW dla GK PGE. W przetargu brały udział cztery agencje.
0 1 0 24.05.2012Warsztaty: e-mail marketing i marketing automation18 czerwca w Krakowie odbędą się warsztaty z zakresu łączenia e-mail marketingu z automatyzacją marketingu i sprzedaży. Podczas dziesięciu sesji zaprezentowane zostaną sposoby automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych oraz metody tworzenia skutecznych kampanii e-mailingowych.
0 1 0 24.05.2012Rozstrzygnięto przetarg na kampanię promocyjną Polski WschodniejAgencja Arena Media wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej Polski Wschodniej w ramach realizacji Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej.
0 1 0 24.05.2012Wydatki reklamowe w branży motoryzacyjnej: wnioski z raportuDom mediowy Equinox Polska po uwzględnieniu pełnych danych za pierwszy kwartał 2012 r. ogłosił, że wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej to 284 mln zł (bez wydatków na reklamę w Internecie). Oznacza to wzrost wydatków o 11,5% w stosunku do I kwartału 2011 r.
0 1 0 24.05.2012Kryzys e-handlowi niestrasznyKryzys, który dotyka światową gospodarkę od ponad pięciu lat, omija rynek handlu internetowego. Mimo spowolnienia w pierwszym kwartale tego roku obroty w Stanach Zjednoczonych wzrosły aż o 15,4 proc. Jak wygląda sytuacja w Polsce i co nas czeka w pozostałych trzech kwartałach tego roku? Odpowiedzi niesie raport opracowany przez firmy Praktycy.com i DeCommerce.pl.
0 1 0 24.05.2012Już prawie 40% internautów korzysta z Internetu mobilnego – wyniki badania Research.NKKorzystanie z Internetu w dowolnym miejscu staje się dla użytkowników coraz bardziej podstawową czynnością. Z mobilnej wersji portalu nk.pl każdego miesiąca aktywnie korzysta 1,3 mln internautów, generując 160 mln odsłon. Polski portal społecznościowy, we współpracy z agencją Socializer, prezentuje wyniki badania omnibusowego dotyczącego preferencji internautów mobilnych.
0 4 0 24.05.2012Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek piwa Redd’s CranberryKomunikacja BTL, wspierająca kampanię wprowadzającą na rynek piwo Redd's Cranberry, nawiązuje do czarno-czerwonego świata marki.