Telekomunikacja Polska wybrała agencję reklamową
  • 0
  • 1
15.02.2012

Telekomunikacja Polska wybrała agencję reklamową

Wraz z początkiem roku Telekomunikacja Polska podpisała umowę z agencją ArtGraph na obsługę w zakresie działań BTL i marketingu bezpośredniego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2012

Profil polskiego singla i jego stosunek do walentynek: raport

Acxiom przygotował profil prezentujący cechy charakterystyczne dla polskich singli. Okazuje się, że jedynie co trzecia osoba w grupie singli to kobieta, a najwięcej singli spotkamy w grupie osób przed trzydziestką. Z kolei portal eDarling spytał singli o ich opinię o walentynkach. Jak wynika z badania, polscy single coraz częściej postrzegają walentynki jako dzień szczególnie sprzyjający flirtom i nawiązywaniu nowych znajomości.

14 lutego 2012