1 1 0 0 1 17.02.2012Old Spice – ocenzurowana „męskość z czarnym pasem” (wideo)Po ogłoszeniu decyzji Komisji Etyki Reklamy w sprawie spotu Old Spice, w którym występuje Isaiah Mustafa, na oficjalnym kanale Old Spice pojawiła się ocenzurowana wersja reklamy.
0 1 0 0 0 17.02.2012Przetarg na przeprowadzenie działań promocyjnych dla marki MMC BrainvilleZarząd Miasteczka Multimedialnego Brainville informuje, że 17 lutego 2012 r. został ogłoszony przetarg nieograniczony na przeprowadzenie działań promocyjnych dla marki MMC Brainville w ramach projektu „Park Technologiczny – Miasteczko Multimedialne", działanie POIG 5.3.
0 1 0 0 0 17.02.2012Wygrana UOKiK w Sądzie Apelacyjnym – Bank Zachodni WBKInformując o ofercie Konto24 Prestiż, Bank Zachodni WBK wprowadzał konsumentów w błąd. Sąd Apelacyjny potwierdził decyzję prezes UOKiK oraz nałożoną karę finansową w wysokości ponad 1,2 mln zł.
0 1 0 0 0 17.02.2012„Przekrój” z nową agencją reklamowąPresspublica, wydawca „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, Uważam Rze”, „Przekroju” i „Sukcesu”, zakończyła przetarg na obsługę reklamową tygodnika „Przekrój”.
1 1 0 0 0 16.02.2012Nowa kampania Bruno Banani (wideo)Z początkiem lutego wystartowała międzynarodowa kampania Bruno Banani, męskich perfum z portfolio Procter & Gamble.
0 1 0 0 0 16.02.2012Znamy nazwę nowego portalu Tomasza LisaPortal będzie nosił nazwę naTemat.pl. 22 lutego o godzinie 11:00 w warszawskiej klubokawiarni MiTo odbędzie się konferencja prasowa, na której nastąpi prezentacja nowego serwisu. O tej samej porze sam portal rozpocznie swoją działalność.
1 1 0 0 0 16.02.2012Polscy internauci wobec pomagania: raportNajbardziej rozpowszechnioną formą niesienia pomocy za pośrednictwem Internetu jest kliknięcie w banner lub link. W ten sposób przynajmniej raz w tygodniu pomaga 42 proc. internautów – wynika z badania przeprowadzonego przez serwis StudentsWatch.pl we współpracy z platformą charytatywną Siepomaga.pl.
0 1 0 0 0 16.02.2012UOKiK wszczyna postępowanie przeciwko LidlowiPostępowanie dotyczy akcji promocyjnej sieci handlowej. Po opublikowaniu przez UOKiK w styczniu 2012 roku raportu z kontroli produktów oferowanych pod własną marką sieci handlowych spółka Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamową odwołującą się do jego treści.
1 1 0 0 0 16.02.2012Raport: Trzyprocentowy spadek reklamy wielkoformatowej w 2011 rokuSpółka CAM Media zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w 2011 roku. Szacowana wartość rynku w ubiegłym roku wyniosła 83,68 mln zł wobec 86,30 mln zł rok wcześniej. Spadek o 3 proc. to wynik ograniczenia inwestycji reklamowych i słabego ostatniego kwartału 2011.
0 1 0 0 0 16.02.2012Reckitt Benckisser z agencją PRFirma Reckitt Benckisser rozpoczęła współpracę z agencją Multi Communications.