1 1 0 0 0 16.02.2012Polscy internauci wobec pomagania: raportNajbardziej rozpowszechnioną formą niesienia pomocy za pośrednictwem Internetu jest kliknięcie w banner lub link. W ten sposób przynajmniej raz w tygodniu pomaga 42 proc. internautów – wynika z badania przeprowadzonego przez serwis StudentsWatch.pl we współpracy z platformą charytatywną Siepomaga.pl.
0 1 0 0 0 16.02.2012UOKiK wszczyna postępowanie przeciwko LidlowiPostępowanie dotyczy akcji promocyjnej sieci handlowej. Po opublikowaniu przez UOKiK w styczniu 2012 roku raportu z kontroli produktów oferowanych pod własną marką sieci handlowych spółka Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamową odwołującą się do jego treści.
1 1 0 0 0 16.02.2012Raport: Trzyprocentowy spadek reklamy wielkoformatowej w 2011 rokuSpółka CAM Media zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w 2011 roku. Szacowana wartość rynku w ubiegłym roku wyniosła 83,68 mln zł wobec 86,30 mln zł rok wcześniej. Spadek o 3 proc. to wynik ograniczenia inwestycji reklamowych i słabego ostatniego kwartału 2011.
0 1 0 0 0 16.02.2012Reckitt Benckisser z agencją PRFirma Reckitt Benckisser rozpoczęła współpracę z agencją Multi Communications.
3 1 0 0 0 16.02.2012Nowe spoty reklamujące Kasy StefczykaSpoty reklamują zalety przystąpienia do Kas Stefczyka, takie jak stabilność i trwałość Kas. Przekonują, że pieniądze w nich ulokowane znajdą się w stabilnym i bezpiecznym miejscu. Informują także, że w Kasach znajduje się wyłącznie polski kapitał.
1 1 0 0 0 16.02.2012Reklama marcowego magazynu „Hot Moda & Shopping” (wideo)Marcowe wydanie magazynu pojawi się w sklepach 16 lutego. Numer zostanie wsparty dwutygodniową ogólnopolską kampanią promocyjną. Spoty będą emitowane w takich stacjach, jak: TVN, Polsat Cafe, TVN Style, Viva, TLC, Comedy Central, Fox Life, Zone Club. Spoty radiowe będzie można usłyszeć w Radiu Kolor.
0 1 0 0 0 16.02.2012Icon Real Estate wybrał agencję PRIcon Real Estate – spółka świadcząca usługi w zakresie realizacji procesu inwestycyjnego – wybrała w konkursie ofert agencję Kostrzewa PR, powierzając jej opracowanie strategii PR.
0 1 0 0 0 16.02.2012Nowa kampania Panoramy FirmW lutym ruszyła nowa kampania Panoramy Firm promująca jej wyszukiwarkę. Kampania jest elementem długofalowej zmiany wizerunku marki wzmacniającej swoją pozycję w Internecie i nadal rozwijającej takie kanały dystrybucji, jak media drukowane, aplikacje mobilne (Android, iOS) oraz stronę mobilną.
1 4 0 0 0 16.02.2012Michał Wójcik z Ani Mru Mru reklamuje markę Wójcik (wideo)Znany komik – Michał Wójcik z kabaretu Ani Mru Mru – został twarzą ogólnopolskiej kampanii wiosna/lato 2012 odzieżowej marki Wójcik. Spot z jego udziałem oglądać można na antenie ogólnopolskich stacji (TVN, TVN24, TVN Style, TVN 7, Puls i 4 Fun TV), w salonach sprzedaży Wójcik w całej Polsce oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 16.02.2012Carrefour Polska wybrał agencję PRCarrefour Polska rozpoczął współpracę z agencją Marketing & Communications Consultants. Oferta agencji została najwyżej oceniona w konkursie ofert. M&CC zajmie się bieżącym doradztwem strategicznym i operacyjnym oraz stałą obsługą klienta w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firmy Carrefour.