0 1 1 28.05.2012Polowanie na kibiców: raportOficjalni sponsorzy mistrzostw Europy w piłce nożnej nie wykorzystali swojej szansy, aby zaistnieć z reklamowym przekazem w świadomości kibiców. Jak pokazała praktyka, lekcję z marketingu pilnie odrobiły natomiast podmioty niebędące sponsorami wydarzenia – wynika z najnowszego raportu agencji informacyjnej „Press-Service Monitoring Mediów”.
1 1 0 28.05.2012Kampania „Kupuj odpowiedzialnie drewno i papier” (wideo)Polska Zielona Sieć rozpoczęła nową kampanię dotyczącą odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji produktów leśnych. Projekt „Kupuj odpowiedzialnie drewno i papier” zwraca uwagę na problemy społeczne i środowiskowe związane z gospodarką leśną oraz z przemysłem drzewno-papierniczym.
0 1 0 28.05.2012Trwa kampania reklamowa gładzi szpachlowych Acryl-Putz„Acryl-Putz i każda ściana to gładka ściana” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna kampania radiowa tej marki. Jej celem jest wsparcie sprzedaży gładzi szpachlowych Acryl-Putz oraz podkreślenie korzyści z ich stosowania. Kampania rozpoczęła się 9 maja i potrwa przez 6 tygodni.
1 1 0 28.05.2012Kinowa kampania marki Nescafé (wideo)W maju rozpoczęła się kampania reklamowa Nestlé, promująca miksy kawowe Nescafé. Akcja będzie prowadzona pod hasłem „Nescafé rozkręca twój dzień!” w kinach w całej Polsce i potrwa od 11 maja do 7 czerwca.
0 1 0 28.05.2012Najlepsze miejsca na wakacje: raportGdzie w Polsce spędzić wakacje – nad morzem czy w górach? Program Jakość Obsługi zapytał tysiąc Polaków, gdzie wolą spędzić swój letni urlop.
0 2 1 28.05.2012Nowa identyfikacja wizualna marki ŚnieżkaW maju rozpoczęła się kampania reklamowa linii farb Śnieżka Satynowa. Celem kampanii jest również prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej firmy.
0 1 0 28.05.2012Życie trójmiejskich marek na Facebooku: raportPochodzące z rejonu Trójmiasta marki aktywnie komunikują się na Facebooku, ale wiele z nich nie prowadzi działań na podstawie przemyślanej i zaplanowanej strategii. Takie wnioski płyną z raportu „14 dni z życia trójmiejskich marek na Facebooku", przygotowanego przez Insource Marketing & PR Agency.
0 1 0 28.05.2012Krajowa Izba Diagnostów Laboratoryjnych zadba o public relationsKonkret PR nawiązał współpracę z Krajową Izbą Diagnostów Laboratoryjnych. Agencja wesprze Izbę w zakresie działań prowadzonych w ramach 10-lecia Samorządu Diagnostów Laboratoryjnych.
1 1 0 28.05.2012Spot T-Mobile w konwencji ukrytej kamery (wideo)28 maja rozpoczyna się kampania promująca ofertę „2 x więcej na konto” w T-Mobile na kartę. Spot został zrealizowany w formie ujęć z ukrytej kamery.
0 1 0 28.05.2012Akademia BBM: warsztaty nt. kampanii mobile, promocji sprzedaży i prawa w komunikacji z klientem25 i 26 czerwca odbędą się 3 dwudniowe warsztaty organizowane przez Blue Business Media: Kampania Mobile jako wsparcie sprzedaży, Aspekty prawne komunikacji i kontaktu z klientem oraz Skuteczna promocja sprzedaży.