0 1 0 0 0 24.02.2012Wyniki audytu sprzedaży branży badawczejPodczas Walnego Zgromadzenia Przedstawicieli Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku, które odbyło się 23 lutego 2012 r., przedstawiono wyniki audytu sprzedaży branży badawczej w minionym roku.
1 1 0 0 1 24.02.2012Kampania reklamowa „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” (wideo)„Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” – to hasło kampanii reklamowej regionu. Dominującym motywem jest tajemniczość Dolnego Śląska.
2 1 0 0 0 24.02.2012Platige Image realizuje projekty dla Kataru (wideo)Studio Platige Image nawiązało współpracę z katarską agencją rządową organizującą narodowy dzień Kataru. Zostało wybrane spośród kilku znanych studiów z całego świata do realizacji czołówki i wideoklipu w ramach kampanii „Dream 2030”. Zrealizowany projekt to wstęp do długoterminowej współpracy.
0 1 0 0 0 24.02.2012Allianz zaprasza: Zostań piłkarskim reporterem i rusz w podróż dookoła świataRozpoczął się konkurs organizowany przez firmę Allianz. Jego zwycięzca zostanie piłkarskim reporterem i ruszy w miesięczną podróż dookoła świata. Jego zadaniem będzie opisanie stanu, miejsca i znaczenia futbolu w każdym z odwiedzonych miejsc.
0 3 0 0 0 24.02.2012Klub Morsa reklamuje poznańskie Termy MaltańskiePoznański Klub Morsa wziął udział w kilkunastu minieventach reklamujących Termy Maltańskie oraz odgrywany w ich wnętrzach spektakl Polskiego Teatru Tańca. Na ulicach Poznania pojawili się członkowie klubu ubrani jedynie w kostiumy kąpielowe i wyposażeni w akcesoria pływackie.
0 1 0 0 0 24.02.2012Sebo z agencją reklamowąSebo – wchodząca na polski rynek niemiecka firma produkująca odkurzacze klasy premium – rozpoczęła współpracę z agencją GlobalBrand Institute. Agencja poprowadzi całość działań marketingowych dla marki.
0 7 0 0 0 24.02.2012Nominacje do Firm i Projektów Roku w konkursie ImpactorOrganizatorem konkursu jest Central European Quality Institute. Zwycięzcę poznamy 1 marca na gali finałowej, która odbędzie się w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie.
0 1 0 0 0 23.02.2012Przyznano pierwsze certyfikaty Standardów Reklamy DisplayStworzone przez IAB Polska pod koniec ubiegłego roku Standardy Reklamy Display obowiązują od pierwszego stycznia. Tego samego dnia ruszył system certyfikacji Standardów. O pierwsze stemple ubiegały się największe podmioty na polskim rynku. 23 lutego ogłoszono listę firm, które przeszły system certyfikacji.
0 1 0 0 0 23.02.2012Zmiany w unijnych przepisachNa stronie GIODO pojawiła się informacja, że unijną dyrektywę o ochronie danych osobowych zastąpi rozporządzenie. Zasady ochrony danych osobowych w sektorze policji i wymiaru sprawiedliwości określi dyrektywa.
0 2 0 0 0 23.02.2012Raport: rynek reklamy w 2011 rokuRok 2011 zakończył się wzrostem rynku reklamowego na poziomie 1,9%. Mimo dość obiecującej sytuacji w pierwszym półroczu, drugie półrocze – a w szczególności czwarty kwartał – przyniosło wyraźne spowolnienie (spadek o -3,5% w Q4 2011 r.). Jest to przede wszystkim skutek reakcji koncernów międzynarodowych na informacje związane z drugą falą recesji.