1 1 0 0 0 25.02.2012Szczekająca piłka w obronie zwierząt zabijanych przed Euro 2012 (wideo)Aby zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów zabijanych na Ukrainie przed Euro 2012, autorzy niemieckiej kampanii społecznej postanowili stworzyć… szczekającą piłkę.
0 1 0 0 2 25.02.2012Procter & Gamble zaoszczędzi na marketingu w najbliższych latach 10 mld dolarówPrezes Procter & Gamble, globalnego giganta FMCG, Bob McDonald ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat koncern zaoszczędzi 10 mld dolarów za sprawą zastosowania tańszych, internetowych kanałów dotarcia do klienta, wspólnej promocji marek oraz zwolnień pracowników.
1 1 0 0 0 25.02.2012Partyzancki teatr uliczny, czyli flash mob Intela (wideo)Improwizowany uliczny pokaz obrazów z wykorzystaniem nowego modelu lekkich laptopów – to pomysł Intela na partyzancką kampanię produktu w Stanach Zjednoczonych.
0 1 0 0 0 24.02.2012Udany rok dla targówRok 2011 był udany dla branży targowej. Potwierdzają to wstępne wyniki rynku targów monitorowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego.
2 14 0 0 0 24.02.2012Laureaci Vidical 201223 lutego ogłoszono wyniki konkursu Vidical 2012. Miał on na celu podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców najlepiej posługujących się sztuką poligrafii, typografii, fotografii, ilustracji, grafiki użytkowej.
1 1 0 0 0 24.02.2012„Fakty” – nowa platforma komunikacyjna banku BPH (wideo)Bank BPH stworzył platformę komunikacyjną „Fakty”, której zadaniem jest budowanie pozycjonowania BPH jako banku nr 1 pod względem fair play i zaufania. 24 lutego rozpoczęła się kampania produktowa, która prowadzona jest pod hasłem „Po prostu fair” i która informuje klientów o najważniejszych faktach związanych z oferowanymi przez bank produktami.
1 4 0 0 0 24.02.2012Liczą się tylko kibice! – kampania Media Markt (wideo)„Nie sponsorujemy gwiazdorów futbolu/działaczy/mistrzostw! Sponsorujemy kibiców” – pod takim hasłem prowadzona jest najnowsza kampania Media Markt. Jej etap teaserowy trwał od 15 do 23 lutego, od 24 do 29 lutego prowadzona jest natomiast kampania produktowa.
0 2 0 0 0 24.02.2012Fit & Easy – sałatkowa nowość i zdjęcia w stylu retroCelem kampanii miksu sałatkowego Fit & Easy jest zwiększenie rozpoznawalności marki i wzmocnienie zaufania konsumentów do niej, a także określenie korzyści z kupowania produktu (mieszanki sałatkowe są gotowe do spożycia: pokrojone, umyte i odpowiednio skomponowane).
0 1 0 0 0 24.02.2012Premium Beverages rozpoczęło drugi etap przetargu na działania internetoweDo kolejnego etapu przeszły agencja Novem Group z Krakowa oraz dom mediowy Value Media z Warszawy. Agencje mają za zadanie uszczegółowić przygotowane przez siebie rozwiązania i zaproponować długofalową współpracę z marką.
0 3 0 0 0 24.02.2012Onet przedstawia nowe produkty mobilneOnet udostępnił nową wersję swojej strony głównej, dostosowaną do oglądania na tabletach i telefonach komórkowych. To ostatni element realizacji strategii „Mobile First”, czyli zapoczątkowanej pół roku wcześniej zmiany wyglądu i funkcjonalności Onetu na urządzeniach przenośnych. Nowościami w wersji mobilnej są również: aplikacja internetowa „Pogoda” oraz forum dyskusyjne.