0 1 0 0 0 21.02.2012Digib z agencją PRZ końcem lutego firma Digib, specjalizująca się w dystrybucji sprzętu multimedialnego, RTV oraz akcesoriów komputerowych, rozpoczęła współpracę z agencją Good One PR. Agencja zajmie się kompleksowymi działaniami PR oraz e-PR dla firmy.
0 1 0 0 0 21.02.2012Synoptis Pharma wybrała dom mediowyW zakończonym w ostatnich dniach przetargu na obsługę mediową Synoptis Pharma zwyciężyła oferta Universal McCann. Synoptis Pharma, właściciel marki Nursea, prowadził przetarg od połowy grudnia 2011.
1 1 0 0 0 21.02.2012History rusza z kampanią reklamową „Ice Road Truckers” (wideo)Koncern medialny A+E Networks UK rozpoczyna w Polsce kampanię ATL promującą nowy serial „Ice Road Truckers. Zabójcze Drogi: Andy”, emitowany na kanale dokumentalnym History.
0 1 0 0 0 20.02.2012Akcja konkursowa Lecha PoznańOd teraz każdy może publicznie pokazać, że jest kibicem KKS Lech Poznań. Sympatycy poznańskiego klubu mają stworzyć największą drużynę piłkarską w Polsce.
0 1 0 0 0 20.02.201223. gala finałowa Konkursu Kalendarzy VidicalCelem konkursu jest m.in. podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców najlepiej posługujących się sztuką poligrafii, typografii, fotografii, ilustracji, grafiki użytkowej. Oceniana jest pomysłowość, nowatorstwo, oryginalność projektu graficznego lub fotografii, poziom druku i oprawy, funkcjonalność, wartości estetyczne oraz handlowe.
0 1 0 0 0 20.02.20127 nowych blogów na Polityka.plGrono autorów prowadzących blogi na stronie internetowej „Polityki” powiększyło się o nowe osoby.
0 1 0 0 0 20.02.2012So what? – nowa agencja public relationsPowstała nowa agencja public relations – So what? Communications, public relations. Jej właścicielką jest Natalia Myszkowska, która pracowała wcześniej dla kancelarii prawnej K&L Gates.
0 1 0 0 0 20.02.2012Raport: 81 proc. internautów udostępnia lub poleca materiały, które uzna za zabawneAż 81 proc. użytkowników Internetu w Polsce deklaruje, że przynajmniej raz na 2 tygodnie udostępnia lub poleca innym treści, które uzna za zabawne lub śmieszne. Najmniej chętnie internauci dzielą się treściami szokującymi lub wulgarnymi – wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl.
0 2 0 0 0 20.02.2012Znajomość sponsorów Euro 2012: raportBadanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych pokazuje, że ponad połowa (58%) Polaków w wieku 15–50 lat nie potrafi podać spontanicznie ani jednego oficjalnego sponsora Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012.
1 1 0 0 0 20.02.2012Prezydencja Polski w Unii Europejskiej: raportFirma Newton Media zbadała, jak w roku 2011 i w styczniu 2012 roku prasa ogólnopolska pisała na temat sprawowania przez Polskę prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w dziennikach ogólnopolskich. Wyselekcjonowano z nich informacje, które dotyczyły przygotowań Rzeczpospolitej Polskiej do objęcia przewodnictwa w Unii, jego sprawowania oraz podsumowania działalności.