Procter & Gamble zaoszczędzi na marketingu w najbliższych latach 10 mld dolarów
  • 0
  • 1
25.02.2012

Procter & Gamble zaoszczędzi na marketingu w najbliższych latach 10 mld dolarów

Prezes Procter & Gamble, globalnego giganta FMCG, Bob McDonald ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat koncern zaoszczędzi 10 mld dolarów za sprawą zastosowania tańszych, internetowych kanałów dotarcia do klienta, wspólnej promocji marek oraz zwolnień pracowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

glee

12 lat temu

x

te firmy marketingiem stoją... jak zejdą do poziomu konkurencji czysto produktowej to zaraz wygryzą ich nowi konkurenci z Azji...

Rozwiń komentarze

25 lutego 2012

24 lutego 2012