1 1 0 0 0 2.03.2012Piłkarska promocja Kubusia „Mistrzowie futbolu” (wideo)5 marca rozpoczyna się najnowsza kampania telewizyjna i internetowa „Mistrzowie futbolu”, która wspiera piłkarską promocję soków Kubuś. W spocie można obejrzeć maskotkę marki – misia Kubusia grającego w piłkę nożną.
2 1 0 0 1 2.03.2012Biegnący ludzie reklamują T-Mobile (wideo)5 marca rozpoczyna się nowa kampania T-Mobile. W przygotowanych reklamach operator będzie zachęcał klientów innych telefonii do przeniesienia numeru i czerpania korzyści z jego najnowszej oferty.
0 1 0 0 1 1.03.2012Call i contact center 2012: umiarkowany, ale stabilny wzrost, nowe technologie: raportWedług raportu Frost & Sullivan, wartość rynku contact center w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w 2016 roku może zbliżyć się do sumy 14,7 miliarda euro, i będzie rosła o około 3% rocznie. Na znaczeniu zyskają głównie najwięksi dostawcy, mniejsi zostaną wchłonięci przez silniejszych graczy albo całkowicie znikną z rynku – wynika z raportu stworzonego przez firmę Holicon Contact Center.
1 2 0 0 0 1.03.2012Karpiel-Bułecka ambasadorem kampanii „Po stronie natury” (wideo)Firma Żywiec Zdrój razem z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną Dyrekcją Lasów Państwowych w Katowicach realizuje program, którego celem jest kształtowanie świadomości ekologicznej oraz zachęcanie Polaków do sadzenia drzew i ochrony środowiska naturalnego.
0 1 0 0 0 1.03.2012Paczkomaty InPost z timeline na Facebooku i zagadką ukrytą w kodzie QRFan page Paczkomatów wykorzystał funkcjonalność timeline udostępnioną przez Facebook, publikując na zdjęciu w tle kod QR. Jego zeskanowanie telefonem pozwalało odczytać treść zagadki, ukrytej pod kodem obrazkowym.
0 1 0 0 0 1.03.2012Proama z agencją marketingu interaktywnegoProama, marka oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, powierzy realizację działań w mediach społecznościowych agencji Think Kong. Zadaniem agencji będzie zaplanowanie działań w obszarze social media wspierających wizerunek marki Proama.
0 1 0 0 0 1.03.2012SmartMedia wybrała agencję PRFirma SmartMedia, działająca na rynku specjalistycznego oprogramowania do zarządzania majątkiem, należnościami i aktami, wybrała agencję ŁubuDubu PR do obsługi budżetu działań PR.
1 1 0 0 0 1.03.2012Wiewiórki reklamują konto osobiste w banku BGŻ (wideo)1 marca rozpoczęła się kampania reklamowa promująca konto osobiste z premią w banku BGŻ. Kampania potrwa do 31 marca. Główne kanały komunikacji obejmą telewizję i Internet, ale działania marketingowe będą też prowadzone w radiu i prasie. Kampania będzie dodatkowo wspierana materiałami POS (ulotkami, plakatami) oraz informacjami na witrynach placówek bankowych.
0 1 0 0 0 1.03.2012Grupa DSV z agencją public relationsDuńska grupa DSV – dostawca usług transportowych i logistycznych – z początkiem marca nawiązała współpracę z agencją For Your Information PR.
0 7 0 0 0 1.03.2012Słaba oglądalność pierwszej własnej serialowej produkcji TVN7Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego badania TV Flash przeanalizował pierwszy własny serial w historii TVN7. Pomimo przeprowadzonej na dużą skalę kampanii reklamowej i gwiazdorskiej obsady, „Reguły gry” nie wyróżniają się oglądalnością.