0 1 0 0 0 27.02.2012Marquard sprzedał „Olivię”Wydawnictwo Marquard Media Polska sprzedało prawa do tytułu „Olivia” wydawnictwu Bauer. Redakcja „Olivii” w pełnym składzie przejęta zostanie przez kupujące tytuł wydawnictwo. Po zakupie w 2010 r. i relaunchu miesięcznika „Hot” jest to kolejny ruch Marquarda świadczący o koncentrowaniu się wydawnictwa na segmencie luksusowym.
0 1 0 0 0 27.02.2012Kaczyński zamilkł – media przestały krytykować: raportPrezes Prawa i Sprawiedliwości był najrzadziej krytykowanym liderem partii politycznej w styczniu. Na przeciwnym biegunie znaleźli się Janusz Palikot i Donald Tusk. Obniżka odsetka negatywnych publikacji zbiegła się ze znaczącym spadkiem aktywności medialnej Jarosława Kaczyńskiego – wynika z badania „Scena polityczna” przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 27.02.2012Agora po IV kwartale 2011 r. Marketing w 2012 r. raczej bez zmianGrupa Agora przedstawiła swe wyniki finansowe za IV kwartał 2011 r. Według szacunków Grupy wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 7,8 mld zł (wzrost o ponad 1,5%). Przychody Grupy wzrosły o 10,6% do 1 234,6 mln zł. Sprzedaż reklam wyniosła 256,1 mln zł (spadek o 16,3%), sprzedaż wydawnictw zaś 8,4 mln.
0 1 0 0 0 27.02.2012UOKiK wygrywa w sądzie – Pobieraczek.plWłaściciele portalu Pobieraczek.pl wprowadzali konsumentów w błąd – Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził decyzję prezes UOKiK. Utrzymana została również kara finansowa w wysokości blisko 240 tys. zł.
0 1 0 0 0 27.02.2012Studencki konkurs na film promujący UJUniwersytet Jagielloński razem ze Stowarzyszeniem Ekrany zorganizował konkurs dla studentów na stworzenie scenariusza do filmu reklamowego promującego Uniwersytet. Reklama powinna trwać do 8 minut, powinna być również utrzymana w odpowiedniej kolorystyce.
0 5 0 0 0 27.02.2012Polscy europosłowie w Sieci: raportBałagan, przeoczenie? Czy którykolwiek poseł pozwoliłby, aby media przypisały go do partii, do której nie należy lub wysyłał swoich wyborców do centrum tatuaży zamiast do Centrum Informacji Obywatelskiej? Polskim posłom zdarzają się takie wpadki – wynika z badań Instytutu Spraw Publicznych.
0 1 0 0 0 27.02.2012Służba Celna zadba o spójny wizerunekSłużba Celna rozpoczyna wdrażanie koncepcji budowania spójnego wizerunku. Koncepcję opracowała agencja Charyzma Doradcy Komunikacji Biznesowej, a część dotyczącą obecności celników w Internecie – agencja Digital Wonderland.
0 1 0 0 0 27.02.2012Kawa Prima odkrywa historieW marcu marka Prima zaprosi swoich konsumentów do udziału w konkursach z serii „Historie przy kawie”. Najpiękniejsze historie przedstawione zostaną w kampanii prowadzonej przez markę we współpracy z telewizją Polsat. Najlepsze opowieści zaprezentuje jednocześnie radiowa Jedynka.
0 1 0 0 0 27.02.2012Wystartowała kampania „Z Sodexo wszystko układa się w całość”Wielkanocna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions podkreśla pozycję Sodexo jako eksperta oraz strategicznego doradcy oferującego klientom pełną gamę produktów służących budowaniu lojalności i zaangażowania pracowników. Akcja obejmie direct mailingi, działania w prasie codziennej, mediach branżowych oraz w Internecie.
0 2 0 0 2 27.02.2012Amerykańska „Generacja C”: raportReprezentanci grupy nazwanej Generacją C w znacznie większym stopniu niż osoby z innych grup wiekowych wykorzystują w komunikacji nowoczesne urządzenia. Badanie przeprowadzone przez firmę Nielsen objęło młode pokolenie Amerykanów – osoby pomiędzy 18. a 34. rokiem życia.