0 1 0 0 0 10.04.2012Dachser zadba o public relationsFirma logistyczna Dachser rozpoczęła współpracę w zakresie PR i marketingu z agencją GlobalBrand Institute. Agencja zajmie się całością działań komunikacyjnych Dachser w Polsce.
0 1 0 0 0 10.04.2012DCT Gdańsk z agencją reklamowąFirma DCT Gdańsk – polski terminal kontenerowy – podpisała z agencją reklamową Brandish umowę na obsługę działań komunikacyjnych w Internecie.
0 4 0 0 0 10.04.2012„Zrób coś dobrego dla Bliskiego” – Beata Sadowska i Michał Piróg w kampanii UPC PolskaPonad 9 milionów Polaków po 50. roku życia nie potrafi korzystać z Internetu i nie ma motywacji, by go poznać. Z inicjatywy UPC Polska powstała prosta bezpłatna aplikacja, Internet Starter, która ułatwia poznanie wirtualnego świata. UPC chce zachęcić młode osoby do zaproszenia swoich bliskich, rodziców i dziadków do poznania Internetu w ramach akcji „Zrób coś dobrego dla Bliskiego”.
0 2 0 0 0 10.04.2012„Gotowy do drogi?” – kampania promocyjna Samsunga10 kwietnia rozpocznie się kampania promocyjna marki Samsung „Gotowy do drogi?”, promująca notebooki z serii 300E.
0 1 0 0 0 10.04.2012Instytut Lecha Wałęsy z agencją public relationsAgencja Vision Group rozpoczęła współpracę z Instytutem Lecha Wałęsy. W ramach umowy agencja zajmie się doradztwem i realizacją działań public relations w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz wsparciem marketingowym projektów prowadzonych przez Instytut.
0 1 0 0 0 10.04.2012Acciona Energia zadba o public relationsPolski oddział hiszpańskiej spółki Acciona Energia rozpoczął współpracę z agencją Świeża Bazylia PR. Agencja zajmie się obsługą public relations oraz realizacją otwarcia nowej farmy wiatrowej w Golicach.
0 1 0 0 0 10.04.2012Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego z agencją public relationsAgencja Personal PR wygrała konkurs Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego na przeprowadzenie szkoleń z zakresu budowania strategii marketingowej i PR oraz social media w ramach projektu „Sieć Kreatywnego Biznesu”.
0 2 0 0 0 10.04.20123 dolary na 50. urodziny Trójki10 kwietnia do obiegu weszła srebrna moneta kolekcjonerska o nominale trzydolarowym. Emisja monety związana jest z jubileuszem 50-lecia radiowej Trójki. Moneta jest prawnym środkiem płatniczym na największej wyspie koralowej świata – Niue Island koło Nowej Zelandii. Po raz pierwszy w historii wybito monetę o nominale trzydolarowym.
0 1 0 0 0 10.04.2012Górażdże gra dla Polski w kampanii outdoorowejGrupa Górażdże realizuje kampanię outdoorową na nośnikach Motorway 12x4 m. W kampanii reklamowej bierze udział 20 nośników wielkoformatowych.
0 1 0 0 0 10.04.2012Laureaci programu społecznego Pracownie OrangeSpośród ponad 750 wniosków nadesłanych do konkursu wyłoniono 50 zwycięskich miejscowości, w których powstaną multimedialne pracownie Orange. Dzięki nim społeczności lokalne zyskają miejsca sprzyjające realizacji pasji i zainteresowań, edukacji oraz organizacji życia publicznego.