„Zrób coś dobrego dla Bliskiego” – Beata Sadowska i Michał Piróg w kampanii UPC Polska
  • 0
  • 4
10.04.2012

„Zrób coś dobrego dla Bliskiego” – Beata Sadowska i Michał Piróg w kampanii UPC Polska

Ponad 9 milionów Polaków po 50. roku życia nie potrafi korzystać z Internetu i nie ma motywacji, by go poznać. Z inicjatywy UPC Polska powstała prosta bezpłatna aplikacja, Internet Starter, która ułatwia poznanie wirtualnego świata. UPC chce zachęcić młode osoby do zaproszenia swoich bliskich, rodziców i dziadków do poznania Internetu w ramach akcji „Zrób coś dobrego dla Bliskiego”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2012