1 1 0 0 0 17.04.2012Iloma łyżeczkami cukru została posłodzona bostońska herbatka? – kontynuacja kampanii dotyczącej cyfryzacji telewizji (wideo)Pytanie za milion: „Iloma łyżeczkami cukru została posłodzona bostońska herbatka?" – zostaje postawione w kolejnej odsłonie kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji.
1 3 0 0 0 17.04.2012Rozpoczęła się wiosenna kampania serwisu Allegro (wideo)„Wejdź do świata mody” – takie hasło towarzyszy tegorocznej, wiosennej kampanii modowej serwisu Allegro. W ramach akcji firma przekonuje, że nie trzeba polować na okazje w Londynie czy Berlinie, żeby być modnym, wystarczy zajrzeć na Allegro. W kampanii wykorzystano zdjęcia autorstwa Szymona Brodziaka. Akcja potrwa do końca maja.
0 1 0 0 0 17.04.2012Zawody społecznego zaufania w świadomości Europejczyków. Wyniki badania European Trusted Brands 2012Przeprowadzane co roku badanie European Trusted Brands sprawdza zaufanie społeczne do marek, instytucji i zawodów. Polacy wiele profesji postrzegają tak samo, jak inni Europejczycy. Największym zaufaniem darzymy strażaków i pilotów, a w zbliżonym stopniu – lekarzy, pielęgniarki i farmaceutów. Szczególnie nieufni jesteśmy w odniesieniu do polityków, sprzedawców samochodów i piłkarzy.
1 1 0 0 0 17.04.2012Przygody Jupik TEAM – Tajnych Ekspertów Aktywnej Mocy (wideo)16 kwietnia rozpoczęła się kampania telewizyjna i internetowa marki Jupik, która potrwa do końca maja.
4 1 0 0 0 17.04.2012„Słowa ranią na całe życie” – kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)„Słowa ranią na całe życie” – pod tym hasłem 17 kwietnia rusza pierwsza ogólnopolska kampania przeciwko przemocy werbalnej wobec dzieci. Akcja potrwa do końca maja.
0 1 0 0 0 17.04.2012Magdalena Mielcarz w kampanii Chilli Zet18 kwietnia rusza nowa kampania wizerunkowa radia Chilli Zet. Towarzyszy jej wydanie siódmego albumu z muzycznej serii „Nastaw się na chill out”, sygnowanego przez stację. Wydawnictwo zawiera debiutancki utwór Magdaleny Mielcarz, która została twarzą przygotowanej kampanii.
0 1 0 0 0 17.04.2012„…a czas oszczędzam TAK!” – nowa kampania Foodini.pl16 kwietnia ruszyła nowa kampania reklamowa internetowych sklepów Foodini.pl. W Warszawie pojawiło się ponad 90 nośników outdoor – billboardy, citylighty i frontlighty. Najnowsza kampania supermarketu online prowadzona jest pod hasłem „...a czas oszczędzam TAK!”.
0 1 0 0 0 17.04.2012NoVa Park zadba o public relationsZ początkiem kwietnia 2012 roku agencja public relations Orchidea PR rozpoczęła współpracę z galerią handlową NoVa Park, zlokalizowaną w Gorzowie Wielkopolskim. Umowa obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjno-wizerunkowe.
0 1 0 0 0 17.04.2012Trupa Czango z agencją public relationsGrupa aktorska Trupa Czango z Warszawy w kwietniu wznowiła współpracę z Kostrzewa PR.
0 1 0 0 0 17.04.2012E-commerce w praktyce – druga część konferencji14 maja rozpocznie się druga część cyklu bezpłatnych konferencji roadshow E-commerce w praktyce, prowadzonych przez praktyków branży. Akademia Empathy odwiedzi 7 polskich miast.