0 1 0 1.10.2012Urszula Dudziak z córką promują kosmetyki Perfecty1 października rozpoczyna się jesienna kampania reklamowa firmy Perfecta. Kosmetyki marki będą promowane w ogólnopolskich czasopismach, kinach, a także na nośnikach zewnętrznych. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane layouty z ambasadorkami marki – Urszulą Dudziak i jej córką Katarzyną Urbaniak. W reklamach pojawi się także nowe hasło: „Perfekcyjna jest Perfecta... ja nie muszę!”.
4 3 0 1.10.2012Akcje ambientowe i wirale promujące Łódź Design Festiwal (wideo)Łódź Design Festiwal promuje się poprzez działania internetowe i ambientowe. To kolejna forma reklamy, która ma poinformować odbiorców o zbliżającym się wydarzeniu (18–28 października).
2 1 0 1.10.2012Piotr z Frosty znów gotuje – kampania telewizyjna (wideo)1 października pod hasłem „100% naturalnego smaku” wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania telewizyjna Frosty. Emisję 30- i 15-sekundowych spotów zaplanowano do 30 listopada.
0 1 0 1.10.2012IMD w PolsceIMD, europejski dystrybutor cyfrowy reklam telewizyjnych o jakości emisyjnej, rozpoczął świadczenie usług w Polsce. Nowo otwarty warszawski oddział ma być bazą przyszłej ekspansji firmy na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.
0 1 0 1.10.20122 miliardy złotych na reklamę online? – wyniki raportuWedług szacunków Interaktywnie.com w tym roku padnie rekord wydatków na reklamę w Internecie. O ile utrzyma się wzrostowy trend, przekroczymy kolejną granicę wartości rynku.
1 1 0 1.10.2012Bank Millennium nowocześnie i tradycyjnie – kampania (wideo)Rusza jesienna kampania produktowa Banku Millennium. Akcja promuje konto oszczędnościowego oferujące promocyjne oprocentowanie.
1 1 0 1.10.2012Serce i Rozum w szpiegowskiej odsłonie (wideo)Pojawił się nowy spot Orange z Sercem i Rozumem. Najnowszy odcinek przygód pary gotowych na wszystko bohaterów zachęca do skorzystania z oferty Open Orange.
0 1 0 1.10.2012Nowa grupa kreatywna – Polish Creative GroupSpecjalizacją nowej grupy będzie tworzenie strategii i zarządzanie contentem z wykorzystaniem wszystkich możliwych platform i narzędzi. Polish Creative Group została założona przez Macieja Jaźwieckiego i dostarcza content w każdej formie – od tekstów, przez video, foto, implementując go do dowolnej formy.
4 1 1 1.10.2012Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz o tym, co „włanczać” i „wyłączać” – kampania społeczna (wideo)1 października rozpoczęła się akcja komunikacyjna Ministerstwa Środowiska pod hasłem „Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie”. Co „włanczamy”, a co powinniśmy „wyłączać” to seria filmów promujących dewizę ministerstwa: „Żyjąc ekonomicznie, żyjesz ekologicznie”.
1 0 1 30.09.2012Brand24 jako Bitsy Boys zdobywa Internet wirusemMichał Sadowski oraz Karol Wnukiewicz z firmy Brand24 zaprezentowali 26 września – podczas kongresu Internet Beta 2012 – teledysk, w którym w humorystycznym stylu podpowiadają, jak „robić start-upy”. Teledysk, opublikowany na YouTube dzień później, do końca miesiąca został obejrzany niemal 200 tys. razy. Napisały o nim również ogólnopolskie media.