0 1 0 0 0 28.05.2012Żywność: Raport Komisji Europejskiej180 prowadzonych postępowań w sprawie praktyk naruszających konkurencję, blisko 1 300 decyzji z zakresu kontroli koncentracji ponad 100 analiz rynkowych – to efekt działań urzędów antymonopolowych krajów UE w latach 2004–2011 na rynkach związanych z żywnością. Komisja Europejska opublikowała raport na ten temat.
0 1 0 0 0 28.05.2012CheeseCat partnerem pkt.plFirma CheeseCat podpisała z pkt.pl umowę o współpracy. Dzięki porozumieniu pkt.pl rozszerzy swoją ofertę social media dla klientów z sektora MŚP.
0 1 0 0 0 28.05.2012Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych rozstrzygnęło konkurs na agencję reklamowąZostał rozstrzygnięty dwustopniowy konkurs na wybór agencji reklamowej obsługującej projekt „Teraz Pstrąg”. Decyzją zarządu Stowarzyszenia budżet został powierzony agencji reklamowej Brand New Heaven.
0 1 0 0 0 28.05.2012Kampania kosmetyków do włosów CeceMedW lutym rozpoczeła się kampania prasowa kosmetyków do pielęgnacji włosów fiemy Cece of Sweden – CeceMed.
0 1 0 0 0 28.05.2012Drop z agencją public relationsAgencja GutPR podpisała umowę dotyczącą prowadzenia działań komunikacyjnych dla nowej linii produktów firmy Drop, oznaczonych logo Omega-3.
1 1 0 0 0 28.05.2012„Cenowa rewolucja” – kampania reklamowa najnowszej oferty Cyfry+ (wideo)28 maja rozpoczęła się intensywna kampania komunikacyjna, która wspiera najnowszą promocję Cyfry+, prowadzoną pod hasłem „Cenowa rewolucja”.
0 1 0 0 1 28.05.2012Polowanie na kibiców: raportOficjalni sponsorzy mistrzostw Europy w piłce nożnej nie wykorzystali swojej szansy, aby zaistnieć z reklamowym przekazem w świadomości kibiców. Jak pokazała praktyka, lekcję z marketingu pilnie odrobiły natomiast podmioty niebędące sponsorami wydarzenia – wynika z najnowszego raportu agencji informacyjnej „Press-Service Monitoring Mediów”.
1 1 0 0 0 28.05.2012Kampania „Kupuj odpowiedzialnie drewno i papier” (wideo)Polska Zielona Sieć rozpoczęła nową kampanię dotyczącą odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji produktów leśnych. Projekt „Kupuj odpowiedzialnie drewno i papier” zwraca uwagę na problemy społeczne i środowiskowe związane z gospodarką leśną oraz z przemysłem drzewno-papierniczym.
0 1 0 0 0 28.05.2012Trwa kampania reklamowa gładzi szpachlowych Acryl-Putz„Acryl-Putz i każda ściana to gładka ściana” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczna kampania radiowa tej marki. Jej celem jest wsparcie sprzedaży gładzi szpachlowych Acryl-Putz oraz podkreślenie korzyści z ich stosowania. Kampania rozpoczęła się 9 maja i potrwa przez 6 tygodni.
1 1 0 0 0 28.05.2012Kinowa kampania marki Nescafé (wideo)W maju rozpoczęła się kampania reklamowa Nestlé, promująca miksy kawowe Nescafé. Akcja będzie prowadzona pod hasłem „Nescafé rozkręca twój dzień!” w kinach w całej Polsce i potrwa od 11 maja do 7 czerwca.