0 1 0 0 0 13.07.2012Agencja Prelite dla Bridgestone PoznańPrelite Public Relations rozpoczęła współpracę z producentem opon Bridgestone Poznań. W ramach współpracy z nowym klientem poznańska firma odpowiedzialna jest za komunikację zewnętrzną w zakresie employer branding.
0 1 0 0 1 13.07.2012Marki i celebryci – nowa usługa Millward Brown SMG/KRC i MSL WarsawCeMMa (Celebrity Matching & Marketing) ma zapewnić optymalny dobór celebrytów i marek. Usługa ta jest wspólną inicjatywą instytutu Millward Brown SMG/KRC oraz agencji MSL Warsaw w ramach Creative Communication Cluster i łączy w sobie kompetencje badawcze z komunikacyjnymi. Nowa usługa opiera się na badaniu wizerunku znanych osób oraz ocenie potencjału dopasowania ich do konkretnych marek.
0 1 0 0 0 13.07.2012Grupa SABMiller wybrała nowy dom mediowyObsługą w zakresie planowania i zakupu mediów grupy na ośmiu europejskich rynkach, w tym w Polsce, zajmie się agencja mediowa MEC.
0 1 0 0 0 13.07.2012Playmakers.tv ma swoją agencję PRStrategią komunikacji, media relations oraz komunikacją w mediach społecznościowych dla Playmakers.tv, spółki z branży produkcji i emisji materiałów wideo dotyczących cyberkultury w segmencie premium, zajmie się agencja Monday PR.
0 1 0 0 0 13.07.2012Raport IMM: bossowie polskiej gospodarki z prezesem rekordzistą (infografika)Wieloletni prezes Lotosu, Paweł Olechnowicz, debiutujący w rankingu bossów gospodarki, od razu znalazł się na trzeciej pozycji zestawienia – informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie o medialności szefów największych polskich firm. Najbardziej medialnym prezesem czerwca był Zygmunt Solorz-Żak, drugie miejsce należy do Grażyny Piotrowskiej-Oliwy.
0 1 0 0 0 13.07.2012Newsweek.pl i Gram.pl dołączają do oferty AtmediaNewsweek.pl, kolejna strona z portfolio Ringier Axel Springer Polska, a także Gram.pl – witryna należąca do Action SA, dołączają do oferty internetowej Atmedia.
0 1 0 0 0 13.07.2012Jakie reakcje budzą działania PZPN (infografika)Newspoint publikuje infografikę prezentującą reakcje w polskim Internecie na ostatnie działania PZPN. Zawiera ona wyniki analizy liczby publikacji na temat Waldemara Fornalika, Grzegorza Laty oraz Antoniego Piechniczka, a także wybrane cytaty internautów.
0 3 0 0 6 13.07.2012Nergal twarzą napoju energetycznego DemonAdam „Nergal” Darski został twarzą marki napojów energetycznych Demon, należącej do Agros-Nova. Jego wizerunek będzie wykorzystywany w komunikacji marki, w tym na opakowaniach produktu. Część honorarium z tego kontraktu Nergal przekazuje na rzecz Fundacji DKMS Polska, walczącej z białaczką. Także część środków uzyskanych ze sprzedaży napoju jego producent będzie przekazywał na konto fundacji.
0 1 0 0 0 13.07.2012Męska wyprawa w konkursie Bacardi OakheartBacardi-Martini Polska organizuje tego lata konkurs promujący Bacardi Oakheart – korzenny rum z segmentu premium dla mężczyzn. Wygrać można dwutygodniową wyprawę do Maroka.
0 1 0 0 0 13.07.2012Kampania zespołu szkół międzynarodowych ArgonautZakończyła się ogólnopolska kampania na rzecz rozwoju pasji dzieci w wieku szkolnym, pod nazwą „Smart School Project”, realizowana dla zespołu międzynarodowych szkół Argonaut. Akcja informowała o światowych trendach w edukacji.