0 1 0 0 0 21.03.2012Komunikat z badania: Optymistyczna przyszłość przed e-commerce w PolsceRynek e-commerce w Polsce w ciągu minionego roku wzrósł o przeszło 32%. Jego wartość wyniosła niemal 18 mld zł. Wyniki najnowszego badania eCommerce Index, przeprowadzonego w grupie właścicieli sklepów internetowych, pokazują, że to nie koniec wzrostu.
1 1 0 0 0 20.03.2012Ekologiczne sprzątanie długówZamiast zaśmiecać ulice miasta ulotkami o ósmej edycji Wielkiego Wiosennego Sprzątania Długów, informacje o nim po prostu wymyto na brudnych warszawskich chodnikach. Akcja została zorganizowana przez Krajowy Rejestr Długów. Do produkcji reklam, które pojawiły się w kilku punktach w Warszawie, zużyto metr sześcienny wody.
1 1 0 0 0 20.03.2012Fundacja Agory prowadzi kampanię reklamową wspierającą zbiórkę 1% podatku (wideo)Trwa zbiórka 1% podatku na rzecz Fundacji Agory – w tym roku zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na wyrównywanie szans dzieci z różnych środowisk, na kontynuację programów stypendialnych „Agrafka” oraz „Agrafka Agory”, które wspierają uzdolnioną młodzież, oraz na akcje społeczne „Gazety Wyborczej”.
0 1 0 0 0 20.03.2012Amnesty International prowadzi kampanię 1%Amnesty International rozpoczęło dwumiesięczną kampanię zachęcającą do przekazania 1% podatku na swoją działalność. Uzyskane pieniądze stowarzyszenie przeznaczy na rozwój działań i narzędzi, które pozwolą szybciej i skuteczniej pomagać osobom zagrożonym (więźniom sumienia, osobom zagrożonym karą śmierci, obrońcom praw człowieka w niebezpieczeństwie).
0 1 0 0 0 20.03.2012„Tu mieszkam, tu kupuję – Społeczność Jutra” – reakcja na spadek liczby osiedlowych sklepówZgodnie z danymi Euromonitor International, liczba małych sklepów spożywczych w Polsce do 2013 roku zmniejszy się do poziomu 110,2 tys. Na pogarszającą się sytuację sklepów osiedlowych w Polsce zwraca uwagę Makro Cash & Carry Polska – organizator III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” – oraz organizacje ją wspierające.
0 1 0 0 0 20.03.2012Netizens Peppermint z agencją public relationsAgencja komunikacji marketingowej Netizens Peppermint zdecydowała się na współpracę z agencją Sugar & Spice Public Relations.
0 4 0 0 0 20.03.2012Globalny relaunch marki DuluxDulux na całym świecie zmienia się, by stworzyć silną, globalną markę w ramach jednej, spójnej idei – „Let’s Colour”. Przemiany obejmą także Polskę.
0 1 0 0 0 20.03.2012„For Unique Woman” – ogólnopolska kampania reklamowa marki CaterinaKampania obejmuje outdoor (największe miasta Polski), Internet oraz prasę. Dodatkowym wsparciem sprzedaży jest kontynuacja projektu „Caterina Personal Stylist”, który firma zapoczątkowała jesienią 2011 r.
0 1 0 0 0 20.03.2012Kampania telewizyjna marki AppetitaRuszyła nowa kampania telewizyjna marki Appetita, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych. Na potrzeby kampanii stworzono 5-sekundowy spot. Akcja prowadzona jest pod hasłem: „Appetita. Uwodzi aromatem”. Kampania potrwa do końca marca.
1 1 0 0 0 20.03.2012„Do hymnu!” – nowy spot Warki (wideo)19 marca rozpoczęła się emisja nowego spotu telewizyjnego Warki, który wspiera akcję „Do hymnu!”. Inicjatywa ma wesprzeć drużynę narodową przed zbliżającymi się wydarzeniami sportowymi.