0 1 0 0 0 31.05.2012Sephora rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowychAgencja Digital One wygrała przetarg na działania w mediach społecznościowych i rozpoczyna współpracę z firmą Sephora.
0 14 0 0 1 31.05.2012Najbardziej niesmaczne reklamy roku w konkursie Chip Shop Awards 2012Znamy finalistów tegorocznego konkursu Chip Shop Awards w kategorii „Najbardziej niesmaczne reklamy”. Do konkursu dopuszczane są zarówno reklamy wyemitowane w mediach, jak i te, które nie zostały zaakceptowane przez klienta, a nawet parodie reklam istniejących marek.
0 1 0 0 0 31.05.2012PTBRiO zbada badaniaPolskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii z początkiem czerwca przeprowadzi ankietę diagnozującą rynek badań w Polsce. Ankieta, tworzona według standardów Esomaru, jest źródłem wiedzy o agencjach prowadzących badaniach i trendach wśród firm zlecających. Uzyskane wyniki stanowią podstawę do opracowania zbiorczego zestawienia opisującego rynek badawczy.
0 1 0 0 0 31.05.2012Multikino Media przeprowadza badania widowni kinowejSpółka Multikino Media rozpoczęła we współpracy z Millward Brown SMG/KRC cykliczne badania widowni kinowej. Mają one na celu sprawdzenie jakości przekazu i ustalenie efektywności prowadzonych kampanii reklamowych. Dodatkowo wyniki badań pomogą spółce przygotowywać dla klientów oferty lepiej dopasowane do ich potrzeb.
0 2 0 0 0 31.05.2012Na co powinny zwracać uwagę firmy, promując się w Internecie?Dostępność strony WWW, możliwość kontaktu przez e-mail, wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google oraz profil na Facebooku – to zdaniem internautów elementy, o które koniecznie muszą zadbać małe i średnie firmy w Internecie. Wskazują na to wyniki badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net w ramach programu Firma Przyjazna Internautom.
1 1 0 0 0 31.05.2012Kampania promująca konkurs Burn „Lato festiwali” (wideo)Kampania promująca konkurs marki Burn dla fanów festiwali muzycznych prowadzona będzie w kontekstowych portalach o muzyce, serwisach wideo oraz poprzez narzędzia SEM. Na jej potrzeby stworzono również spot reklamowy.
1 1 0 0 0 31.05.2012Akcja społeczna „Białołęka. Zamelduj się!” (wideo)Od 1 czerwca do końca roku potrwa akcja społeczna „Białołęka. Zamelduj się!”. Jej ideą jest zachęcenie mieszkańców Białołęki do zameldowania się w dzielnicy.
0 1 0 0 0 30.05.2012Po raz 15. wybrano Dobroczyńców RokuProgram 3 Polskiego Radia, Żywiec Zdrój, Orange Polska, Lesaffre Polska, Koalicja Partnerstwo dla zdrowia, Nutricia – to laureaci konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2011”. Nagrody przyznano 29 maja podczas gali finałowej w Warszawie. „Dobroczyńca Roku” to inicjatywa nagradzająca i promująca społeczne zaangażowanie firm.
0 1 0 0 0 30.05.2012Pobieraczek ukarany przez Radę ReklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę, jaka wpłynęła do niej w związku z reklamą serwisu Pobieraczek.pl.
1 1 0 0 0 30.05.2012„Mały aparat, wielkie emocje” – kampania aparatu fotograficznego Panasonic (wideo)Firma Panasonic rozpoczęła kampanię reklamową aparatu bezlusterkowego Lumix DMC-GX1. W ramach kampanii powstała krótka etiuda filmowa znanego polskiego fotografa, Tomasza Sikory. Kampania skoncentrowana jest przede wszystkim na działaniach online i w punktach sprzedaży.