Na co powinny zwracać uwagę firmy, promując się w Internecie?
  • 0
  • 2
31.05.2012

Na co powinny zwracać uwagę firmy, promując się w Internecie?

Dostępność strony WWW, możliwość kontaktu przez e-mail, wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google oraz profil na Facebooku – to zdaniem internautów elementy, o które koniecznie muszą zadbać małe i średnie firmy w Internecie. Wskazują na to wyniki badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net w ramach programu Firma Przyjazna Internautom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54851 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 maja 2012

30 maja 2012