0 1 0 0 0 18.06.2012Coca-Cola i Warka znieważyły polską flagę – były sędzia Trybunału Konstytucyjnego zawiadomił prokuraturęByły sędzia Trybunału Konstytucyjnego Wiesław Johann złożył zawiadomienie do prokuratury, zarzucając Coca-Coli i Warce wykorzystanie podczas Euro 2012 polskich symboli narodowych w celach marketingowych – informuje „Gazeta Polska Codziennie”.
0 1 0 0 1 18.06.2012Firma Freshmail opublikowała raport „Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012”Zastosowanie CSS nie ominęło e-mail marketingu, w którym arkusze stylów wyznaczyły nowe trendy w projektowaniu szablonów. Firma Freshmail po raz czwarty przeprowadziła badania i publikuje jego wyniki w postaci obszernego raportu. Po raz pierwszy przeanalizowane w nim zostały właściwości technologii CSS 3, które mogą znaleźć zastosowanie w e-mail marketingu.
0 1 0 0 0 18.06.2012Rozpoczął się nabór zgłoszeń do 19. Festiwalu Golden DrumMożna już zgłaszać swój udział w 19. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum, który będzie trwał od 2 do 5 października w słoweńskim Portorožu.
0 1 0 0 0 18.06.2012Plus z agencją performance marketinguPolkomtel, właściciel marki Plus, zawarł umowę na wyłączność z Online Media Group Poland, agencją performance marketingu. Kontrakt dotyczy przede wszystkim wsparcia sprzedaży usług Polkomtela poprzez wykorzystanie efektywnościowych kampanii online oraz mobile.
1 1 0 0 0 17.06.2012„Baaach!” i „buuum!”, czyli kolejny piłkarski spot Lidla (wideo)„Baaach!” I do siatki wpada kiełbasa krakowska. A potem „buuum!” – do tej samej siatki trafiają bezbłędnie sosy włoskie. Znany piłkarz i komentator sportowy Jacek Gmoch jak zawsze głośno i ekspresyjnie relacjonuje kolejną promocję cenową w Lidlu.
0 1 0 0 0 17.06.2012Katarzyna Koprowska zwyciężczynią konkursu Young DesignAbsolwentka ASP we Wrocławiu, Katarzyna Koprowska zwyciężyła w programie stypendialnym Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie – Young Design. W jej projekcie pt. „Ul wielkopolski” jury dostrzegło największy potencjał biznesowy.
0 1 0 0 0 15.06.2012Expand floor ad – nowy format reklamowySieć reklamowa Evolution Media Net wprowadziła do swojej oferty nowy format reklamowy – expand floor ad. Jest to pierwsza tego typu reklama na polskim rynku, bazująca na formacie floor ad.
0 1 0 0 0 15.06.2012Heineken przedłuża umowę z agencją PRAgencja 247PR rozpoczęła realizację kolejnego projektu dla marki Heineken, należącej do Grupy Żywiec. Tym razem agencji powierzono zadanie wsparcia komunikacji marki podczas festiwalu Open’er, który odbędzie się po raz jedenasty od 4 do 7 lipca 2012 roku w Gdyni.
3 1 0 0 0 15.06.2012Doping TV – kanał przeznaczony wyłącznie dla reprezentacji Polski (wideo)Doping TV to najmniejszy kanał telewizyjny, emitowany przez warszawski hotel Hyatt dla 23 osób – członków reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kanał jest dostępny w pokojach hotelowych polskich piłkarzy, a każdy kibic Polski może za jego pośrednictwem przekazać im swoje słowa wsparcia.
0 1 0 0 0 15.06.2012Serwis Arena.pl ma agencję media relationsNowy serwis aukcyjno-ogłoszeniowy Arena.pl powierzył obsługę media relations zespołowi Alec's Red House.