0 1 0 0 0 18.06.2012Sony promuje letnią kolekcję notebookówSony reklamuje nową kolekcję notebooków – Sony Vaio 2012. Wykorzystane w kampanii kreacje podkreślają charakterystyczny design produktów i aktywny styl życia ich użytkowników.
0 1 0 0 0 18.06.2012Oglądalność Euro 2012 w InternecieW dniach zmagań reprezentacji Polski serwis TVP z informacjami na temat XIV Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – www.euro2012.tvp.pl – odwiedziło średnio 150 tys. unikalnych użytkowników. W obu przypadkach niemal 1/5 stanowili zagraniczni e-kibice – wynika z badania, dostarczonego przez Gemiusa.
0 1 0 0 0 18.06.2012Endemic Events – nowy podmiot na rynku eventowymWydawnictwo Endemic Press wyodrębniło ze swojej struktury nowy dział – Endemic Events.
0 1 0 0 0 18.06.2012Przyznano nagrody „Employer Branding Stars”13 czerwca w Warszawie odbyła się konferencja HRcamp „Rekrutacyjne Rewolucje”, podczas której zostały przyznane pierwsze w Polsce nagrody Employer Branding Stars. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w ostatnim roku. Jego organizatorem jest HRstandard.pl.
0 1 0 0 0 18.06.2012„Zrób krok w przyszłość” – sprzedażowo-wizerunkowa kampania RWEPod hasłem „Zrób krok w przyszłość” rozpoczęła się sprzedażowo-wizerunkowa kampania RWE, skierowana do dużego biznesu, która potrwa do końca lipca. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktu „Energia z wiatraków” – ekologicznego rozwiązania, przeznaczonego dla nowoczesnych przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 18.06.2012„Nie stosujesz? Nie masz szans” – kampania Str818 czerwca Str8 rozpoczął kampanię reklamową, promującą linię dezodorantów antyperspiracyjnych Str8 Cool+Dry.
0 2 0 0 0 18.06.2012Usuń ducha molocha w internetowej kampanii PZU4 czerwca rozpoczęła się internetowa kampania marki PZU, wspierająca rebranding firmy. Akcja potrwa do 15 lipca. Celem działań jest wzmocnienie świadomości przemian ubezpieczyciela oraz promowanie nowego wizerunku firmy.
0 1 0 0 0 18.06.2012Eveline Cosmetics z agencją interaktywnąEveline Cosmetics rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Eura7. Agencja zadba o prowadzenie działań komunikacyjnych marki na Facebooku.
1 1 0 0 0 18.06.2012„4Move: rusz 4 litery” – pierwsza telewizyjna kampania marki (wideo)15 czerwca rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna marki 4Move. Hasło kampanii „4Move: rusz 4 litery” zachęca do aktywności na różnych płaszczyznach życia. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, którzy lubią ruch i zabawę.
0 1 0 0 0 18.06.2012Laureaci IV edycji konkursu Telemarketer RokuPo trzech dniach przesłuchań blisko 30 konsultantów, jury IV. edycji konkursu na najlepszego Telemarketera Roku 2012 ogłosiło listę laureatów. Wręczenie nagród odbędzie się podczas gali Golden Arrow, 26 czerwca w Teatrze&Clubie Capitol w Warszawie.