0 1 0 0 0 27.06.2012Specjaliści i menedżerowie z obszaru sprzedaży i marketingu chętnie zmienią pracę39% specjalistów i menedżerów z obszaru sprzedaży i marketingu poszukuje aktywnie pracy, a 46% poszukuje jej w sposób bierny. W świetle najnowszych wyników cyklicznego badania Antal International jest to jedna z najbardziej aktywnych grup zawodowych. 98% z nich rozważy ofertę pracy przedstawioną przez rekrutującego. Na przeniesienie do innego miasta zdecyduje się 75% badanych.
0 1 0 0 0 27.06.2012IQ Marketing rozwija usługi redempcyjneAgencja IQ Marketing wraz z siecią HDS rozwija ofertę usług redempcyjnych realizowanych w salonach prasowych Inmedio i Relay.
0 1 0 0 0 27.06.2012Dakea rozpoczęła współpracę z agencją reklamowąMarka Dakea, producent okien dachowych, nawiązała współpracę z agencją 180heartbeats+Jung von Matt.
0 1 0 0 0 27.06.2012Ronaldo, Casillas, Kaka i inni będą reklamować napój izotoniczny OsheeKrakowski producent napojów izotonicznych, firma Oshee rozpoczęła współpracę z klubami piłkarskimi Liverpool i Real Madryt oraz z piłkarzami: Cristiano Ronaldo, Ikerem Casillasem, Kaką oraz Stevenem Gerardem.
2 1 0 0 0 27.06.2012Szcześniak, Mlynkova, Rodowicz, Cerekwicka, Kupicha i inni w kampanii społecznej Music for Life (wideo)Rozpoczęła się kampania społeczna Music for Life, pod hasłem „Słuchaj, klikaj, pomagaj!”. Akcja jest skierowana do miłośników muzyki, którzy poprzez platformę internetową mogą zagłosować na ulubiony utwór i pomóc dzieciom z problemami układu słuchu z Centrum Zdrowia Dziecka.
4 3 0 0 0 27.06.2012Saatchi & Saatchi zdobywa Grand Prix Golden Arrow (wideo)Poznaliśmy laureatów i wyróżnionych tegorocznego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Podczas gali konkursowej, która odbyła się 26 czerwca, wyróżnione zostały również najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.
0 1 0 0 1 27.06.2012Badanie: czy krótsze wersje reklam mogą być wciąż efektywne?Firmy wkładają wiele wysiłku w tworzenie 30-sekundowych reklam. Czy długie spoty można jednak skrócić tak, by były maksymalnie efektywne przy minimalnym czasie emisji? Badanie NeuroFocus, stworzone przez Nielsena, a polegające na analizie neurologicznej odbiorców reklam, pokazuje, że istnieje sposób na skrócenie spotów tak, aby jednocześnie podnieść ich wydajność.
0 2 0 0 0 26.06.2012Majowy raport „Scena polityczna”Dla Janusza Palikota maj okazał się fatalny. Według raportu „Scena polityczna”, stworzonego przez agencję informacyjną Press-Service Monitoring Mediów, niemal trzy czwarte publikacji na jego temat w najpoczytniejszych gazetach miało wydźwięk negatywny. To w realiach polskich mediów sytuacja zupełnie niecodzienna.
2 1 0 0 0 26.06.2012Nike+ Fuel Band z Titanium Grand Prix w Cannes Lions 2012W zakończonym 23 czerwca Międzynarodowym Konkursie Reklamy w Cannes nagrodę główną Titanium and Integrated Lions otrzymała kampania Nike+ Fuel Band. W kategorii tej wyróżniane są przełomowe kampanie integrujące różne kanały przekazu.
0 1 0 0 0 26.06.2012Lepszy handel w rytm muzykiRytmiczne melodie w salonie sprzedaży powodują, że klienci zostają dłużej i rozmawiają z obsługą. Intensywne i kwiatowe zapachy zniechęcają zaś do wchodzenia na wyższe piętra sklepu – takie są wnioski z badania przeprowadzonego we wrocławskim wydziale SWPS.