Badanie: czy krótsze wersje reklam mogą być wciąż efektywne?
  • 0
  • 1
27.06.2012

Badanie: czy krótsze wersje reklam mogą być wciąż efektywne?

Firmy wkładają wiele wysiłku w tworzenie 30-sekundowych reklam. Czy długie spoty można jednak skrócić tak, by były maksymalnie efektywne przy minimalnym czasie emisji? Badanie NeuroFocus, stworzone przez Nielsena, a polegające na analizie neurologicznej odbiorców reklam, pokazuje, że istnieje sposób na skrócenie spotów tak, aby jednocześnie podnieść ich wydajność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

bardziej

12 lat temu

To jest tak idiotyczne

że nie wiem, czy to nie jest prima aprilis. To tak, jakby ktoś powiedział, wytnijmy całą ciszę z V symfonii, będzie wtedy bardziej efektywna.

26 czerwca 2012