0 1 0 0 0 15.03.2012Dynamiczny rozwój pracy tymczasowejPrawie 40 proc. respondentów uznało pracę tymczasową jako wygodną formę zatrudnienia, natomiast aż 60 proc. z nich nie odczuwa żadnych negatywnych przejawów złego traktowania ze względu na fakt tymczasowego zatrudnienia – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Start People.
0 2 0 0 0 15.03.2012Plany Polaków dotyczące zakupu samochodu w 2012 roku7% Polaków w wieku 18 lat i więcej planuje zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego. Ponad połowa z nich (55%) ma zamiar zrealizować swoje plany w ciągu najbliższych 12 miesięcy, jeden na trzech (33%) w okresie od roku do 2 lat a pozostali, czyli 12%, odkładają swoje motoryzacyjne marzenia na dalszą przyszłość.
0 1 0 0 0 15.03.2012PAH zagra na szklanej harfie utwór StingaKoncert na szklanej harfie to pomysł Polskiej Akcji Humanitarnej, która w ten sposób chce zwrócić uwagę na problem braku wody w Afryce. Kampania „Jeden like, jedna kropla” rozpoczęła się 14 marca i potrwa do 22 marca.
0 1 0 0 0 15.03.2012NAP z agencją public relationsNAP – polska firma oferująca marki z sektora wyposażenia wnętrz – nawiązała współpracę z agencją Kostrzewa PR. Agencja zajmie się obsługą public relations, komunikacją social media oraz doradztwem marketingowym.
4 1 0 0 0 15.03.2012Jerzy Buzek, Jan Kulczyk i inni w reklamach IV Europejskiego Kongresu Gospodarczego (wideo)Rozpoczęła się kampania zachęcająca odbiorców do udziału w IV Europejskim Forum Gospodarczym. Akcja potrwa do czasu rozpoczęcia Kongresu – do 14 maja. W spotach wypowiadają się: Jerzy Buzek, biznesmen Jan Kulczyk, prezydent Katowic – Piotr Uszok oraz Wojciech Balczun – prezes zarządu PKP Cargo.
0 1 0 0 0 15.03.2012Ratalnie.com z agencją public relationsJuicy Marketing wygrało przetarg na launch pionierskiego produktu finansowego Ratalnie.com, przeznaczonego dla branży medycznej.
0 3 0 0 0 15.03.2012Nowe logotypy Grupy ParadyżGrupa Paradyż 12 marca oficjalnie zaprezentowała nowy system identyfikacji wizualnej. Nowe logotypy łączą w sobie historię z nowoczesnością.
0 1 0 0 0 15.03.2012Herbapol rozpoczał współpracę z domem mediowymPoznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol rozpoczęły współpracę z domem mediowym Mediapol.
1 1 0 0 0 15.03.2012„Abonamenciątka” – nowa reklama Plusa (wideo)Spot reklamuje nową usługę operatora, dzięki której osoby, które przeniosą numer do Plusa, dostaną niższe abonamenty.
0 1 0 0 0 15.03.2012In Design wybrała agencję public relationsPracownia projektowa In Design rozpoczęła współpracę z agencją Don't Worry. Do głównych zadań agencji będzie należało sukcesywne budowanie wizerunku marki i jej głównego architekta – Zbigniewa Kostrzewy – wśród klientów biznesowych.