0 1 0 0 0 26.06.2012Kilkanaście nowych witryn w sieci Evolution Media NetSieć Evolution Media Net rozpoczyna współpracę z kilkunastoma witrynami, które wcześniej powierzały sprzedaż reklamy sieci Arbo. Liczba użytkowników tych serwisów przekracza 3 miliony, a łączna liczba odsłon to 50 milionów miesięcznie.
0 1 0 0 0 25.06.2012Dan Wieden uhonorowany na festiwalu w CannesDan Wieden, współzałożyciel i prezes agencji Wieden+Kennedy, został nagrodzony Lwem św. Marka w uznaniu wieloletnich szczególnych zasług w dziedzinie kreatywności w działaniach komunikacyjnych. Wyróżnienie wręczono 23 czerwca, podczas gali kończącej festiwal Cannes Lions 2012.
0 1 0 0 0 25.06.2012Polski rynek gier w 2012 roku osiągnie wartość 400 mln dolarówBadanie i analiza, dokonane przez firmę Newzoo, wskazują, że polscy konsumenci wydadzą na gry w 2012 roku kwotę w przedziale od 350 do 450 mln dolarów. Większość konsumentów – 65% z 11,8 mln – zajmuje się tym typem rozrywki. Kobiety to 44% wszystkich graczy. 53% graczy wydaje pieniądze na gry – jest to wynik tylko nieco niższy niż w innych krajach europejskich czy Stanach Zjednoczonych.
0 1 0 0 0 25.06.2012Natalia Siwiec ambasadorką napoju energetycznego eGooMarka eGoo podpisała kontrakt reklamowy ze znaną modelką i fotomodelką Natalią Siwiec. W najbliższym czasie Siwiec weźmie udział w sesji fotograficznej do kolejnej kampanii marki.
0 1 0 0 0 25.06.2012Dziennikarze nagrodzeni po raz siódmyRafał Zasuń z „Gazety Wyborczej” oraz Katarzyna Bosacka z „TVN Style” zostali laureatami siódmej edycji konkursu „Libertas et Auxilium”. Nagrodę specjalną przyznano Maciejowi Samcikowi z „Gazety Wyborczej”
3 1 0 0 0 25.06.2012Rozpoczęła się kampania reklamowa Forda Rangera 4 x 4 (wideo)Z początkiem czerwca w Internecie oraz telewizji rozpoczęła się kampania wizerunkowa nowego terenowego modelu – Ford Ranger 4 x 4. Kampania rozpoczęła się 5 czerwca i potrwa do 22 lipca, a skierowana jest do pasjonatów off-roadu, miłośników aktywnego spędzania wolnego czasu i podróżowania.
0 1 0 0 0 25.06.2012Viva Polska kontynuuje współpracę z agencją interaktywnąStacja Viva Polska kontynuuje współpracę z agencją interaktywną K2 Internet. K2 przygotuje nową kampanię reklamową stacji w Internecie, wspierającą letnią ramówkę kanału.
0 1 0 0 0 25.06.2012AXN zwycięzcą konkursu PromaxBDAAXN Central Europe, kanał należący do Sony Pictures Television Networks, zdobył główną nagrodę podczas gali PromaxBDA Global Excellence World Gold Awards za swoją zintegrowaną, jesienną kampanię promocyjną.
0 1 0 0 0 25.06.2012Nowa spółka w OS3 GroupGrupa kapitałowa OS3 Group przyjmuje w swoje struktury kolejną spółkę. Specjalizująca się w działaniach WOMM agencja Faster & Better uzupełni portfolio Grupy.
0 1 0 0 0 25.06.2012E-Pasaz.eu zadba o public relations18 czerwca agencja Dobra Communications rozpoczęła współpracę z serwisem e-commerce E-Pasaz.eu.