Kampania społeczna „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!” - Marketing przy Kawie
Kampania społeczna „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!”
  • 1
  • 1
3.07.2012

Kampania społeczna „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!”

Klasyka filmu gangsterskiego – boss mafii i jego goryle zostają zaatakowani przez seryjnego mordercę. Finał zaskakuje: mordercą jest rak, a tytułowe zabezpieczanie tyłów to poddanie się badaniu kolonoskopii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54990 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lipca 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2012

Raport: Wakacje „Do It Yourself” oczami polskich turystów

Ulubionym wakacyjnym kierunkiem polskiego turysty jest Chorwacja, rozwój tanich linii lotniczych niespecjalnie zachęcił nas do organizacji wakacji we własnym zakresie. Ponad 60 proc. ankietowanych deklaruje, że na wakacyjne wyjazdy wydaje 1000–2000 zł na członka rodziny. Takie preferencje Polaków co do organizowania wakacji we własnym zakresie wyłaniają się z raportu przygotowanego na zlecenie serwisu WakacyjnyWynajem.pl.