Wrocławianie przepytani z angielskiego – akcja ulotkowa
  • 0
  • 1
11.07.2012

Wrocławianie przepytani z angielskiego – akcja ulotkowa

„How can I get to the market square?” – na takie pytanie odpowiadali przechodnie we Wrocławiu. Osobą pytającą wcale nie był zagubiony cudzoziemiec, ale przedstawiciel wrocławskiej szkoły języka angielskiego – Centrum Językowego ProLearning. Celem akcji było sprawdzenie poziomu znajomości angielskiego wśród wrocławian oraz poinformowanie o ofercie szkoły.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48707 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

11 lipca 2012

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2012

Firma Flogos rozpoczęła działalność w Polsce (wideo)

Firma Flogos, producent urządzeń wykorzystywanych w reklamie niestandardowej, planuje rozpoczęcie działań PR-owych na skalę europejską. Od kwietnia rozpoczęła działalność także na rynku polskim, dystrybuując swoje generatory. Maszyny te tworzą pianę, która może być formowana w rozmaite kształty. Kampania społeczna wykorzystująca to narzędzie zdobyła w tegorocznym konkursie Cannes Lions Złotego i Brązowego Lwa.