0 1 0 0 0 13.07.2012Playmakers.tv ma swoją agencję PRStrategią komunikacji, media relations oraz komunikacją w mediach społecznościowych dla Playmakers.tv, spółki z branży produkcji i emisji materiałów wideo dotyczących cyberkultury w segmencie premium, zajmie się agencja Monday PR.
0 1 0 0 0 13.07.2012Raport IMM: bossowie polskiej gospodarki z prezesem rekordzistą (infografika)Wieloletni prezes Lotosu, Paweł Olechnowicz, debiutujący w rankingu bossów gospodarki, od razu znalazł się na trzeciej pozycji zestawienia – informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie o medialności szefów największych polskich firm. Najbardziej medialnym prezesem czerwca był Zygmunt Solorz-Żak, drugie miejsce należy do Grażyny Piotrowskiej-Oliwy.
0 1 0 0 0 13.07.2012Newsweek.pl i Gram.pl dołączają do oferty AtmediaNewsweek.pl, kolejna strona z portfolio Ringier Axel Springer Polska, a także Gram.pl – witryna należąca do Action SA, dołączają do oferty internetowej Atmedia.
0 1 0 0 0 13.07.2012Jakie reakcje budzą działania PZPN (infografika)Newspoint publikuje infografikę prezentującą reakcje w polskim Internecie na ostatnie działania PZPN. Zawiera ona wyniki analizy liczby publikacji na temat Waldemara Fornalika, Grzegorza Laty oraz Antoniego Piechniczka, a także wybrane cytaty internautów.
0 3 0 0 6 13.07.2012Nergal twarzą napoju energetycznego DemonAdam „Nergal” Darski został twarzą marki napojów energetycznych Demon, należącej do Agros-Nova. Jego wizerunek będzie wykorzystywany w komunikacji marki, w tym na opakowaniach produktu. Część honorarium z tego kontraktu Nergal przekazuje na rzecz Fundacji DKMS Polska, walczącej z białaczką. Także część środków uzyskanych ze sprzedaży napoju jego producent będzie przekazywał na konto fundacji.
0 1 0 0 0 13.07.2012Męska wyprawa w konkursie Bacardi OakheartBacardi-Martini Polska organizuje tego lata konkurs promujący Bacardi Oakheart – korzenny rum z segmentu premium dla mężczyzn. Wygrać można dwutygodniową wyprawę do Maroka.
0 1 0 0 0 13.07.2012Kampania zespołu szkół międzynarodowych ArgonautZakończyła się ogólnopolska kampania na rzecz rozwoju pasji dzieci w wieku szkolnym, pod nazwą „Smart School Project”, realizowana dla zespołu międzynarodowych szkół Argonaut. Akcja informowała o światowych trendach w edukacji.
1 1 0 0 0 13.07.2012Viva promuje swój nowy wizerunek (wideo)17 lipca rozpocznie się kampania pod hasłem „Viva wyraźnie inna”. Promuje ona odświeżony wizerunek stacji telewizyjnej, na który składa się nowa identyfikacja wizualna, nowości programowe oraz emisja w formacie 16:9. Działania potrwają do końca wakacji, obejmując telewizję, kina, Internet oraz outdoor.
0 1 0 0 0 13.07.2012Ergo Hestia promuje bezpieczeństwo nad wodąErgo Hestia uruchamia akcję edukacyjną w zakresie bezpiecznego odpoczynku nad wodą oraz odpowiedzialnego uprawiania sportów wodnych. Zaplanowano: poradnik dla turystów, audycje radiowe oraz specjalną aplikację na Facebooku.
0 1 0 0 0 13.07.2012Niedługo polska wersja „Harper’s Bazaar”Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing rozpoczyna wydawanie w Polsce luksusowego magazynu dla kobiet – „Harper’s Bazaar”. Na bazie licencji uzyskanej od amerykańskiego wydawnictwa Hearst Inc. jesienią tego roku ukaże się pierwszy, pilotażowy numer polskiej edycji miesięcznika. Regularne wydawanie rozpocznie się wiosną przyszłego roku.