Kampania zespołu szkół międzynarodowych Argonaut - Marketing przy Kawie
Kampania zespołu szkół międzynarodowych Argonaut
  • 0
  • 1
13.07.2012

Kampania zespołu szkół międzynarodowych Argonaut

Zakończyła się ogólnopolska kampania na rzecz rozwoju pasji dzieci w wieku szkolnym, pod nazwą „Smart School Project”, realizowana dla zespołu międzynarodowych szkół Argonaut. Akcja informowała o światowych trendach w edukacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 lipca 2012