0 1 0 0 0 13.07.2012Ergo Hestia promuje bezpieczeństwo nad wodąErgo Hestia uruchamia akcję edukacyjną w zakresie bezpiecznego odpoczynku nad wodą oraz odpowiedzialnego uprawiania sportów wodnych. Zaplanowano: poradnik dla turystów, audycje radiowe oraz specjalną aplikację na Facebooku.
0 1 0 0 0 13.07.2012Niedługo polska wersja „Harper’s Bazaar”Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing rozpoczyna wydawanie w Polsce luksusowego magazynu dla kobiet – „Harper’s Bazaar”. Na bazie licencji uzyskanej od amerykańskiego wydawnictwa Hearst Inc. jesienią tego roku ukaże się pierwszy, pilotażowy numer polskiej edycji miesięcznika. Regularne wydawanie rozpocznie się wiosną przyszłego roku.
3 1 0 0 0 13.07.2012Kampania społeczna poświęcona uzależnieniu od komputerów i Internetu (wideo)17 lipca rozpoczyna się kampania społeczna „W którym świecie żyjesz?”, poświęcona problemowi nadmiernego korzystania z komputera i Internetu przez dzieci i młodzież.
1 1 0 0 0 13.07.2012Nowa reklama Procter & Gamble na igrzyska olimpijskie w Londynie (wideo)Dwa tygodnie przed rozpoczęciem olimpiady w Londynie Procter & Gamble zaprezentował w Internecie kolejną reklamę w ramach globalnej kampanii „Dziękuję Ci, Mamo!". .
0 1 0 0 0 12.07.2012Ikea Kraków ma agencję public relationsNa początku lipca Ikea Kraków podjęła współpracę z krakowską agencją public relations Open Media w zakresie realizacji działań PR w środowisku lokalnym.
0 1 0 0 0 12.07.2012Energa zakończyła przetarg na obsługę PRDostawca energii w północnej części Polski, firma Energa zakończyła postępowanie przetargowe na obsługę public relations. Najwyżej ocenioną ofertę złożyła agencja Euro RSCG Sensors.
0 1 0 0 0 12.07.2012Zapaśnik Damian Janikowski pod opieką agencji PRDamian Janikowski, polski zapaśnik, wicemistrz świata i Europy w wadze do 84 kilogramów, nawiązał współpracę z agencją Monday PR. Rolą agencji jest promocja sportowca przed tegorocznymi letnimi igrzyskami olimpijskimi w Londynie.
0 1 0 0 0 12.07.2012Pierwsza kampania Play z dynamicznym retargetingiemPlay prowadzi pierwszą kampanię reklamową wykorzystującą dynamiczny retargeting. Operator chce dotrzeć do osób bezpośrednio zainteresowanych konkretnymi propozycjami z jego oferty.
0 1 0 0 0 12.07.2012Fabryka Formy z agencją public relationsFabryka Formy – spółka działająca w branży fitness, notowana na rynku NewConnect, rozpoczęła współpracę z agencją LTM Communications.
0 1 0 0 0 12.07.2012T-Mobile poleca urlopowiczom podwójne doładowanieReklamy podwójnych doładowań w T-Mobile widnieją na nośnikach motorway przy trasach przejazdowych nad morze i na Mazury. Kampania potrwa do końca lipca.