0 4 0 15.03.2013Radio Kraków z nowym logotypemRadio Kraków zmieniło logo i identyfikację wizualną. Nowy logotyp pozostawia większą swobodę interpretacji – może być traktowany zarówno jako symbol emisji, jak i aluzja do typograficznego cudzysłowu.
0 1 0 15.03.2013UOKiK przypomina konsumentom o ich prawach z okazji Światowego Dnia Konsumenta15 marca przypada Światowy Dzień Konsumenta, w Polsce oficjalnie obchodzony od 2000 r. Z tej okazji UOKiK przypomina konsumentom o ich prawach.
0 1 0 15.03.2013Grupa Eurozet wzmacnia pakiety Zet Barometr i Zet Barometr+Od 1 kwietnia pakiety reklamowe Grupy Eurozet, Zet Barometr oraz Zet Barometr+, zostaną rozszerzone o stacje sieci Antyradia oraz Chilli Zet. Do pakietu Zet Barometr dołączą trzy stacje Antyradia, natomiast Zet Barometr+ zostanie wzmocniony o sieć Antyradia oraz 13 stacji Chilli Zet.
1 1 0 15.03.2013Świat według T-Mobile – kampania wizerunkowa (wideo)T-Mobile zmienia identyfikację wizualną marki i rozpoczyna kampanię wizerunkową. Akcja ma wspierać główne założenie firmy telekomunikacyjnej Deutsche Telekom, która chce, by T-Mobile stało się marką wybieraną przez klientów zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.
1 1 0 15.03.2013Jogobella promuje konkurs „Zbudujmy razem Jogowieżę” (wideo)Wystartowała kampania reklamowa konkursu „Zbudujmy razem Jogowieżę”, organizowanego przez firmę Zott w ramach komunikacji marki Jogobella.
0 1 0 15.03.2013M@il My Day – konferencja o e-mail marketingu22 maja w krakowskim Multikinie odbędzie się konferencja na temat e-mail marketingu M@il My Day. Będzie to pierwsze w Polsce tego typu wydarzenie poświęcone w całości tej tematyce.
0 1 0 15.03.2013Adrian Horzyk „Negocjacje. Sprawdzone strategie”Książka prezentuje kluczowe zagadnienia z zakresu negocjacji. Uczy umiejętności rozpoznawania potrzeb innych ludzi oraz podpowiada, jak tworzyć różnorodne strategie negocjacyjne zgodne z naszą osobowością i systemem wartości.
1 1 0 14.03.2013Kampania radiowa Vivus Finance (audio)Vivus Finance, firma pożyczkowa, rozpoczęła intensywną kampanię radiową. Obejmie ona dwie największe rozgłośnie ogólnopolskie i blisko sto regionalnych. W ciągu najbliższych trzech tygodni zostanie wyemitowanych niemal dwa tysiące spotów.
0 1 0 14.03.2013„Wielkie badanie klientów warszawskich centrów handlowych” – raport GfK PoloniaPięć największych galerii handlowych w Warszawie przyciąga do siebie 45 proc. klientów, którzy regularnie robią zakupy odzieży i obuwia w dużych obiektach handlowych.
1 2 1 14.03.2013„Pieniądze mogą pokonać raka!” – kampania społeczna (wideo)15 marca rozpocznie się kampania Fundacji Alivia, pod hasłem „Pieniądze mogą pokonać raka!”. Celem akcji jest przełamanie schematów w mówieniu i myśleniu o leczeniu raka – odejście od wzniosłego tonu, pokazanie rzeczywistości i aspektów walki z chorobą oraz zachęcenie ludzi do działania, w tym wsparcia finansowego fundacji (1% podatku).