0 5 0 0 0 4.10.2012Robert Makłowicz łowcą smaków Tesco4 października w sieci sklepów Tesco pojawiły się produkty sygnowane przez Roberta Makłowicza. Kucharz już nie tylko gotuje, ale także poleca określone produkty oferowane przez Tesco, dlatego akcja odbywać się będzie pod hasłem: „Łowca Smaku powraca”.
0 3 0 0 0 4.10.2012Podsumowanie cyklu konferencji „E-commerce w praktyce” Akademii EmpathyCykl konferencji „E-commerce w praktyce” zgromadził ponad 300 uczestników. W szczytowym okresie na wydarzenie rejestrowało się ponad 100 osób dziennie. O konferencjach napisano w ponad 50 publikacjach, w tym m.in. na łamach „Pulsu Biznesu”.
0 1 0 0 0 4.10.2012Nominacje dla polskich agencji na 19. Festiwalu Golden Drum2 października w słoweńskim Portorožu rozpoczął się 19. Festiwal Golden Drum, na który przybyło ponad 50 prelegentów z branży kreatywnej, chcących podzielić się z uczestnikami wydarzenia swoimi pomysłami.
0 1 0 0 0 4.10.2012FoodCare rozpoczyna współpracę z nową agencją PRNa początku października firma FoodCare rozpoczęła współpracę z BrandLab. Agencja zajmuje się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi: dba o PR korporacyjny i produktowy marek z portfolio firmy.
0 3 0 0 0 3.10.2012Danonki na codzienne wyprawy – kampaniaPod hasłem „Danonki z łyżeczką. Na codzienne wyprawy” rozpoczęła się kampania Danone’a, która potrwa do połowy października.
0 1 0 0 0 3.10.2012Akcja promocyjna: Allegro przyciąga jak magnesWłaśnie wystartowała pierwsza kampania reklamowa Strefy marek Allegro. Działania reklamowe obejmą przede wszystkim Internet.
0 7 0 0 0 3.10.2012Jak sprawdzamy pocztę elektroniczną? – wyniki raportu „E-mail w biegu”Niemal 24% badanych wykorzystuje do sprawdzania poczty e-mail jednocześnie urządzenia mobilne i stacjonarne – wynika z raportu „E-mail w biegu”, przygotowanego przez firmę GetResponse. Badanie przedstawia najnowsze tendencje i trendy w sposobach sprawdzania poczty e-mail oraz jest barometrem popularności urządzeń mobilnych w Polsce.
0 1 0 0 0 3.10.2012Polska Wschodnia będzie promowana m.in. w Azji i na Bliskim WschodziePolska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych rozstrzygnęła przetarg na realizację części międzynarodowej kampanii promocyjnej makroregionu Polska Wschodnia. Zwycięzcą została agencja Testa Communications, która zajmie się działaniami media relations, events, zakupem powierzchni reklamowych na lotniskach i opracowaniem strony WWW kampanii.
0 2 0 0 0 3.10.2012Kampania „Ciepło dla Krakowa”Rozpoczęła się jesienna kampania programu „Ciepło dla Krakowa” promująca dostawę ciepłej wody użytkowej oraz ogrzewania sieciowego. Partnerami projektu są: Elektrownia Skawina, MPEC, EDF i Ekoplus.
0 1 0 0 0 3.10.2012„IAB Akademia eCommerce”: miliardy w e-commerce czekająE-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Polska na tle Europy wyróżnia się najwyższym wskaźnikiem wzrostu wartości tego rynku: w latach 2010–2011 wyniósł on 33,5%. Wartość polskiego rynku e-commerce szacuje się już na 18 mld zł. Warto przyjrzeć się bliżej sprzedaży w Internecie. Dobrą okazją ku temu będzie „IAB Akademia eCommerce”, organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 7 i 8 listopada w warszawskim Soho Factory. Do 6 października cena uczestnictwa w konferencji to 300 zł netto.